Φόρμα δήλωσης/εγγραφής των Ομάδων, στη σελίδα [Διαγωνισμοί]. Στοιχεία για το διαγωνισμό θα βρείτε εδώ.
Αυτή την περίοδο υπάρχει στο προσκήνιο η αξιοποίηση του εξοπλισμού του Υπουργείου. Για το λόγο αυτό δημιουργούνται καλώδια με τα οποία μπορούν να συνεργαζονται αισθητήρες με όσο το δυνατόν περισσότερα boards, το STEM Extension με το οποίο μπορούμε να προγραμματίζουμε S1 & S2 με Mind+, Δομικά υλικά τύπου Lego, Yποστηρικτικό υλικό με μαθήματα σχετικά και βιβλία και προτάσεις. Ξεκίνησαν σεμινάρια για την αξιοποίηση του εξοπλισμού που υπάρχει στα σχολεία.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η προετοιμασία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τον οποίο, η φόρμα εγγραφής Ομάδων, ενημερωτικά στοιχεία, τα webinars προετοιμασίας των εκπαιδευτικών κ.λπ βρίσκονται εδώ.
Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.
Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.
Καλή πλοήγηση.
1821 Μικρή Επανάσταση στην Εκπαίδευση
Βασικά στοιχεία για το έργο
Σας καλωσορίζουμε στην εξαιρετικά καινοτόμα Δράση «Μικρή Επανάσταση στην εκπαίδευση: Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του Αύριο», που συμμετέχουν 1821 σχολικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα και σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας, και υλοποιείται από τον Δήμο Τρικκαίων με την χρηματοδότηση του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης».
Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Δράσης που αφορά στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και στην παραγωγή βοηθητικού υλικού κι έχει αναλάβει να υλοποιήσει ο STEM Education, κάθε σχολική μονάδα θα ορίσει τουλάχιστον 2 εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα παρακολουθήσουν 8ώρο πρόγραμμα κατάρτισης. Παράλληλα, θα λάβουν συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό.
Με αυτή την Δράση επιχειρείται η ανάδειξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των επόμενων γενεών της χώρας. Εμπνεόμενοι από τα διδάγματα και τις αξίες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, μετά από 200+ χρόνια, μια μικρή επανάσταση θα γίνει με πολεμοφόδια τα ψηφιακά εργαλεία και «νικητές» πλέον, αυτούς που θα αξιοποιούν το σύνολο των δυνατοτήτων τους.
Έχοντας την πεποίθηση ότι η Ελλάδα μπορεί να ηγηθεί τέτοιων δράσεων, επενδύοντας πρώτα στις νέες γενιές, σε μία από κάτω προς τα πάνω προσέγγιση, πιστεύουμε ότι και η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό τροχό στο όχημα που θα μας οδηγήσει στην 4η βιομηχανική επανάσταση.
Η Δράση προβλέπει τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από 1821 σχολεία της Ελλάδας (επιλεγμένα δημοτικά-γυμνάσια), εκτιμάται ότι θα ενεργοποιήσει περισσότερους από 49.500 μαθητές σε όλη την Ελλάδα και περισσότερους από 4.000 εκπαιδευτικούς που θα έχουν τον ρόλο προπονητή των ομάδων που θα δημιουργηθούν.
Ειδικότερα, έχουν επιλεγεί 1.050 εκπαιδευτικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και 771 της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο σύνολο των Δήμων της χώρας από το Υπουργείο Παιδείας – Προγραμματική Σύμβαση.
Το έργο ουσιαστικά θα δημιουργήσει την εκκίνηση της εκπαίδευσης της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί – μαθητές) στην εκπαιδευτική ρομποτική και χωρίζεται σε 3 φάσεις, ως εξής:
1η Φάση:
Σχεδιασμός και Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού.
2η Φάση:
Κατάρτιση Εκπαιδευτικών με Τηλεκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς που θα ορίσει το κάθε σχολείο, οι οποίοι θα παρακολουθήσουν 2 εκπαιδευτικά webinars συνολικής διάρκειας 8 ωρών.
3η Φάση:
Διοργάνωση των 13 Περιφερειακών Διαγωνισμών, καθώς και του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024. Ειδικότερα, προβλέπεται η διεξαγωγή 13 διαγωνισμών, ένας ανά Περιφέρεια, στους οποίους θα συμμετέχουν οι ομάδες των σχολείων της κάθε Περιφέρειας. Οι ομάδες που θα προσέλθουν θα παρουσιάσουν τις κατασκευές τους το project τους με τη χρήση του εξοπλισμού που έχουν λάβει. Η προσέλευση στους Περιφερειακούς Διαγωνισμούς γίνεται στα πλαίσια της συγκεκριμένης Δράσης, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές να παρουσιάσουν τις κατασκευές τους συμμετέχοντας στη μεγαλύτερη γιορτή του STEM & της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Ελλάδα.
Βίντεο από τα διαδικτυακά μαθήματα
Εδώ θα βρείτε τα βίντεο των μαθημάτων του έργου 1821 για Γυμνάσιο και Δημοτικό.
Καλή θέαση και μελέτη.
1ο
μάθημα
Γυμνασίου
2ο
μάθημα
Γυμνασίου
Τα μαθήματα συνεχίζονται εδώ εξ αποστάσεως...
Όταν επιλέξετε να ανοίξετε ένα μάθημα θα χρειαστεί να εγγραφείτε σ' αυτό.
Ακολουθήστε τη ροή των δραστηριοτήτων του μαθήματος στην επιλογή [Περιεχόμενο Μαθήματος].
Μπορείτε να υποβάλλεται ερωτήματα στον εκπαιδευτικό με την αντίστοιχη επιλογή στο μενού του μαθήματος
Ενεργά και παθητικά δομικά υλικά που θα χρειαστείτε...
Εργασίες μαθητών/τριών από τον διαγωνισμό 2024, στην κατηγορία 1821
Εργασίες Μαθητών/τριών
στην κατηγορία 1821,
στο πλαίσιο του Πανελλήνιου
και Διεθνή διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
30 & 31 Μαρτίου 2024.
"Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι και χαρούμενοι για την διάκρισή μας στον τελικό του 10ου Πανελλήνιου Επετειακού Διαγωνισμού STEM EDUCATION, στις 31 Μαρτίου στο γήπεδο TAE KWON DO.
Το σχολείο μας βραβεύτηκε με το :
"Ειδικό Βραβείο Μηχανικής", ένα από τα τρία βραβεία που δόθηκαν στην «Δράση 1821, μια μικρή επανάσταση στην εκπαίδευση»
Με την σύμφωνη γραπτή άδεια από τους κηδεμόνες των μαθητών σας ενημερώνουμε ότι:
Τις ομάδες “ROBOEVZONES & MICROEVZONES” αποτέλεσαν τα παιδιά:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΙΑΚΟΜΠ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΙΝΟΣ
ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΠΕΤΡΑΚΗ
ΕΙΡΗΝΗ ΒΡΑΠΙ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ
ΙΩΣΗΦ ΑΜΠΝΤΕΛΝΑΜΠΙ
ΜΕΛΙΝΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ
ΝΑΤΑΛΙΑ ΖΙΩΖΙΑ
ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ
ΡΑΦΑΗΛ ΠΕΡΜΠΙΜΠΑΪ
ΣΑΜΙΑ ΑΛ ΚΑΝΤΙ
ΣΑΜΠΑ ΣΑΜΠΑΝΑΤΖΕ
Συγχαρητήρια σε όλους!