Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.
Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.
Καλή πλοήγηση.
Παρακαλούμε μια διευκρίνηση Για τους αυτοματισμούς ε1 και ε2 ,
στην σελίδα 7 της έκδοσης 27/1/25 , στην 4η κουκίδα ,αναφέρει ότι οι μετρήσεις του φυσικού μεγέθους παρουσιάζονται σε οθόνη υπολογιστή σε γραφική παράσταση πραγματικού χρόνου.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει και στο πρόγραμμα του αυτοματισμού ε1 και στο πρόγραμμα του αυτοματισμού ε2 , να απεικονίζουμε την γραφική παράσταση (ξεχωριστό φυσικό μέγεθος)??
@danai καλησπέρα. Η απάντηση είναι ότι χρειάζονται απεικονίσεις τιμών και στους δύο αυτοματισμούς Ε1 και Ε2. Θα μπορούσατε (το κάνουν αρκετές ομάδες) να απεικονίσετε τις τιμές και των δύο μηχανισμών στο ίδιο διάγραμμα με διαφορετικές απεικονίσεις των μεγεθών σ' αυτό.
Καλή επιτυχία!
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.