Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.
Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.
Καλή πλοήγηση.
Θα ήθελα να με συμβουλέψετε για τη σύνδεση αισθητήρα θερμοκρασίας MJS22 σε online mode, ώστε να μπορώ να δημιουργήσω διάγραμμα τιμών θερμοκρασίας στο mind+.
Έχω υλοποιήσει το διάγραμμα φωτεινότητας, αφού ο αισθητήρας είναι αναλογικός και στο online mode, χρησιμοποιώ την εντολή read analog pin στη θύρα Α0.
Όμως δεν ξέρω σε ποια θύρα να συνδέσω τον αισθητήρα θερμοκρασίας MJS22 σε online mode. Οι επιλογές είναι read digital pin με θύρες 0 ως 13, τις οποίες δεν ξέρω πως θα αντιστοιχίσω με τις θύρες του S1 D5-D9.
Ευχαριστώ
@konstad116 καλημέρα σας.
Α. Στην offline κατάσταση του Mind+ ο αισθητήρας συνδέεται στις ψηφιακές θύρες D5, D6, D7, D8 και D9 του ARD:icon (arduino Uno). Με το πρόσθετο μπορείτε να τον διαβάσετε κανονικά και να προβάλεται στης τιμές του στην μαύρη οθόνη του Mind+. Μπορείτε να δείτε παράδειγμα σχετικό στον οδηγό. Για δημιουργία διαγράμματος θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τη σχετική εφαρμογή που μπορεί να συγκεντρώνει τιμές και να τις προβάλει σε διάγραμμα και να τις αποθηκεύει σε .xlsx ή ακόμα και να τις στέλνει στο διαδικτυακό ThinkSpeak...
Β. Στην online κατάσταση του Mind+ ο αισθητήρας συνδέεται στις ψηφιακή θύρα D5 για παράδειγμα του ARD:icon (arduino Uno). Επιλέξτε από τα πρόσθετα την αντίστοιχη εντολή του συγκεκριμένου αισθητήρα (υπάρχει - βλ. στιγμιότυπο). Από εκεί και πέρα συνεχίζετε με τον κώδικα που αξιοποιεί την τιμή τς μεταβλητής για να δημιουργήσετε το διάγραμμα...
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση και λεπτομερή απάντηση!
@bo Δηλαδή στο Mind+ μπορούμε να φτιάξουμε γραφική παράσταση και σε Online με χρήση lego wedo 2! Γραφική παράσταση εννοώ με το αρχείο που μας έχετε προτείνει εσείς να τρέχει!
@lzafiri καλημέρα. Η αυτοματοποιημένη γραφική παράσταση από την εφαρμογή είναι αξιοποιήσιμη στα εργαστηριακά έργα προς το παρόν. Δημιουργήθηκε μετά τους κανόνες του διαγωνισμού για τον οποίο στόχος είναι να μάθουν οι μαθητές να μετακινούν το αντικείμενο σχεδίασης στους άξονες με βάση τη μέτρηση από τον αισθητήρα. Άρα οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν με το περιβάλλον (scratch like) την γραφική παράσταση...
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.