Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας, να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις ή περιεχόμενο και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή «Αποδοχή Όλων», συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά και να εκτελέσετε ορισμένες ενέργειες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα cookies κάτω από κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.
Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως «Απαραίτητα» αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι αναγκαία για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου....
Τα απαραίτητα cookies είναι ζωτικής σημασίας για τις βασικές λειτουργίες του ιστότοπου, ο οποίος δεν θα λειτουργεί με τον προβλεπόμενο τρόπο χωρίς αυτά.Τα cookies αυτά δεν αποθηκεύουν δεδομένα προσωπικής ταυτοποίησης.
Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.
Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.
Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.
Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουμε πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies παρέχουν πληροφορίες σχετικά με μετρήσεις, όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.
Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.
Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, οι οποίοι βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.
Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.
Τα cookies διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να δώσουν στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις βάσει των σελίδων που έχουν επισκεφτεί και να αναλύσουν την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας.
Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.
Αυτή την περίοδο υπάρχει στο προσκήνιο η αξιοποίηση του εξοπλισμού του Υπουργείου. Για το λόγο αυτό δημιουργούνται καλώδια με τα οποία μπορούν να συνεργαζονται αισθητήρες με όσο το δυνατόν περισσότερα boards, το STEM Extension με το οποίο μπορούμε να προγραμματίζουμε S1 & S2 με Mind+, Δομικά υλικά τύπου Lego, Yποστηρικτικό υλικό με μαθήματα σχετικά και βιβλία και προτάσεις. Ξεκίνησαν σεμινάρια για την αξιοποίηση του εξοπλισμού που υπάρχει στα σχολεία.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η προετοιμασία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τον οποίο, η φόρμα εγγραφής Ομάδων, ενημερωτικά στοιχεία, τα webinars προετοιμασίας των εκπαιδευτικών κ.λπ βρίσκονται εδώ.
Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.
Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.
Καλή πλοήγηση.
Πληροφορίες Περιφερειακών Διαγωνισμών θα βρείτε εδώ.
.
Eίσαι εκπαιδευτικός ή γονιός μαθητών/τριών σε Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο ή Λύκειο της χώρας και θες να εφαρμόσεις τη μέθοδο STEM στο σχολείο σου; Kαλώς ήρθες σε αυτό το κανάλι, για τον φετινό Πανελλήνιο Διαγωνισμό #STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής! Με τους Υπευθύνους των κατηγοριών θα συζητήσουμε για: Διαδικασία συμμετοχής στον Διαγωνισμό Υποβολή εντύπου συναίνεσης Κριτήρια αξιολόγησης Webinars που έχουν γίνει ή έπονται. Ο στόχος του #webinar είναι να διευκρινιστεί η διαδικασία συμμετοχής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM, να δοθούν συμβουλές και να επιλυθούν απορίες. Σας καλούμε να συμμετάσχετε τη φετινή χρονιά στον 11ο Πανελλήνιο διαγωνισμό STEM με θέμα «Μπορούμε να επιβιώσουμε στον Άρη;». Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής https://stem.edu.gr/panellinios-diago… αποτελεί έναν μοναδικό τρόπο για να κατανοήσουν οι μικροί μαθητές τις φυσικές επιστήμες, τον προγραμματισμό και τους αυτοματισμούς, να μάθουν να σκέφτονται ως μηχανικοί, να αναπτύξουν την ικανότητά τους στην επίλυση προβλημάτων και να διευρύνουν τη δημιουργικότητά τους καθιστώντας τους μαθητές κοινωνούς και ενεργούς πολίτες. Τελικά οι συμμετέχοντες και κυρίως οι μαθητές αποκτούν αυτοπεποίθηση μέσω της γνώσης. Να σημειωθεί ότι ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ η συμμετοχή πραγματοποιείται δια ζώσης στους Περιφερειακούς ανά την Επικράτεια. Ο Τελικός του Πανελλήνιου Διαγωνισμού θα διεξαχθεί στη Λάρισα, την Κυριακή 23 Μαρτίου 2025, στο Κλειστό Γυμναστήριο Νεάπολης Λάρισας..
#open Γυμνασίου ΓΕΛ.
Αυτό είναι το 1ο webinar της σειράς για το κεντρικό θέμα αυτής της κατηγορίας η οποία αφορά τον εποικισμό στον πλανήτη Άρη. Αυτή η διαγωνιστική πρόσκληση σας προσκαλεί να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε ρομποτικές και έξυπνες λύσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε τα εμπόδια της ζωής στον Άρη συλλέγοντας, επεξεργάζοντας και αξιοποιώντας κρίσιμα δεδομένα για να εξασφαλίσουμε την επιτυχία των προσπαθειών αποίκισης. Με τις δικές σας ιδέες και λύσεις, μπορούμε να ζήσουμε στον Άρη! Kατηγορία Γυμνασίου – Λυκείου: «Μπορούμε να Ζήσουμε στον Άρη;» Λεπτομέρειες στη σελίδα https://stem.edu.gr//βαθμίδα-γυμνασίο…
#regular Αρχάριοι & Προχωρημένοι
H Regular κατηγορία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού είναι ένας αγώνας που σχεδιάστηκε να εισάγει τους διαγωνιζόμενους στην λογική των προκλήσεων που θα αντιμετωπίσουν αν και εφόσον θελήσουν να διαγωνιστούν στην πιο απαιτητική κατηγορία RoboMission της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO. Οχι όμως μόνο αυτό. Ειδικά φέτος αλλά και την προηγούμενη χρονιά, ο βασικός στόχος είναι να εμπλέξει τους διαγωνιζόμενους να πειραματιστούν στην κατασκευή και τον προγραμματισμό ενός αυτόνομου οχήματος με οποιαδήποτε πλατφόρμα και οποιαδήποτε υλικά. Είδαμε φέτος στους περιφερειακούς διαγωνισμούς, διάφορες πλατφόρμες αλλα και μηχανισμούς τυπωμένους σε 3d εκτυπωτές, μακάρι του χρόνου να υπάρχουν περισσότεροι. Έτσι αξιοποιείται περισσότερο η τεχνολογία, αποκτάται περισσότερη γνώση και οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να εξελίξουν διαφορετικές ικανότητες. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα https://stem.edu.gr/δημοτικό-γυμνάσιo…
Το BaSTEMball είναι ένα συναρπαστικό ομαδικό παιχνίδι για μαθητές Δημοτικού Σχολείου.
Πρόκειται για αγώνα καλαθοσφαίρισης, όπου 2 αντίπαλες συμμαχίες, που αποτελούνται από 2 ομάδες η κάθε μία, προσπαθούν να κινηθούν με τα τηλεχειριζόμενα ρομπότ τους όσο πιο γρήγορα μπορούν και να σουτάρουν από συγκεκριμένες θέσεις του γηπέδου (πίστα μπάσκετ πάνω σε ένα ειδικά διαμορφωμένο τραπέζι). Στόχος της κάθε συμμαχίας είναι να κερδίσει το παιχνίδι, πετυχαίνοντας περισσότερα καλάθια από τους αντιπάλους της όσο πιο γρήγορα μπορεί.
Παράλληλη Κατηγορία «BaSTEMball», για μαθητές E’ – ΣΤ’ Δημοτικού. Ηλικίες: (E’ – Στ’ Δημοτικού γεννημένοι από 1/1/2013 έως 31/12/2014). Άτομα ανά ομάδα: 3 παιδιά (ελάχιστο 2 και μέγιστο 3)
Λεπτομέρειες στη σελίδα https://stem.edu.gr/παράλληλη-κατηγορ…
Kατηγορία Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Ο #Stemeducation στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού διοργανώνει το τρίτο φεστιβάλ Προσχολικής Εκπαίδευσης. Το Φεστιβάλ θα οργανωθεί στις 13 περιφέρειες της χώρας μας και παράλληλα οι εργασίες των ομάδων θα ανέβουν στο κανάλι του STEM education στο YouTube.
Το θέμα του διαγωνισμού είναι: «Can We Survive On Mars?». Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου (4-5 ετών) προτείνουν τις ιδέες τους για το πως μπορούμε να επιβιώσουμε στον Άρη, μέσα από τις κατασκευές με επιδαπέδιες πίστες και υλικά της αρεσκείας τους, δημιουργώντας ομάδες των 6-10 μαθητών. Φτιάχνουν τον πρώτο τους αλγόριθμο, αναπτύσσοντας παράλληλα τις καλλιτεχνικές και κοινωνικές τους δεξιότητες. Για πρώτη χρονιά φέτος τα παιδιά θα συμπεριλάβουν στο έργο τους μία τουλάχιστον κινούμενη κατασκευή η οποία θα ενσωματώνει κάποια από τις απλές μηχανές (τροχός, άξονας, γρανάζι, τροχαλία κ.λ.π). Με αυτό τον τρόπο, τα παιδιά θα εμπλακούν και σε βασικές δραστηριότητες μηχανικής. Δημιουργούν μικρές μακέτες που χαρακτηρίζονται από 1-2 λέξεις και τις τοποθετούν πάνω στις πίστες. Με αυτόν τον τρόπο, θα απεικονίζουν με τρισδιάστατο τρόπο:
● όποια θεωρούν ως πιο σημαντικά προβλήματα για την επιβίωση του ανθρώπου στον Άρη, όπως η έλλειψη νερού, καθαρού αέρα και η προστασία από τις σφοδρές καταιγίδες σκόνης.
● όποιες θεωρούν ότι είναι οι πιο σημαντικές λύσεις για αυτά τα προβλήματα, όπως ειδικά καταφύγια για να ζούμε με ασφάλεια, ρομπότ που μας βοηθούν στις δύσκολες εργασίες, και η χρήση ηλιακής ενέργειας για φως και θέρμανση.
Περισσότερα στη σελίδα https://stem.edu.gr/panellhnios2025-n…
Ποδόσφαιρο 2Χ2 Δημοτικό
Webinar STEM2024: Δημοτικο Α-Δ (Α)
Webinar STEM2024: Δημοτικο Α-Δ (Β)
Οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν να ανεβάσετε βίντεο στο κανάλι STEM Education https://www.youtube.com/@STEMEducation/ στο YouTube με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να δείτε και το παρακάτω βίντεο από τον επετειακό Πανελλήνιο διαγωνισμό STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2024: #stem2024
Πως να ανεβάσετε το video σας | How to upload your videos #webinar
Αρχικές ενέργειες
Ανέβασμα Βίντεο
Ρυθμίσεις Βίντεο
Δημοσίευση Βίντεο και τελικές ενέργειες
Σημείωση:
_________________________________
Η περίοδος υποβολής παραδοτέων έληξε στις 8/3/25, σύμφωνα με τον κανονισμό της συγκεκριμένης κατηγορίας.
_________________________________
Εάν δεν έχει εμφανιστεί η φόρμα θα χρειαστεί να κάνετε login (κουμπί [Είσοδος] πάνω δεξιά) ή να δημιουργήσετε λογαριασμό αν δεν έχετε ήδη.
Προσοχή. Δεν συμπληρώνουμε ταυτόχρονα δύο φόρμες (εγγραφής και παραδοτέων) στη σελίδα αυτή. Συμπληρώνουμε χρονικα πρώτα τη φόρμα εγγραφής, την αποθηκεύουμε ..και στη συνέχεια, σε νέα σελίδα (refreshed page), συμπληρώνουμε τη φόρμα παραδοτέων.