Portal STEM Education

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

5.00
(1 Βαθμολογία)

Οι σημαντικότεροι εξερευνητές μέσα από δραστηριότητες STEM

Επιθυμητά Μοιραστείτε
Κοινοποίηση Μαθήματος
Σύνδεσμος Σελίδας
Κοινοποίηση στα Social Media

__

Καλώς ήρθατε σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον χρόνο και στον κόσμο!

Σε αυτό το μάθημα, δεν θα μάθουμε απλώς την ιστορία των μεγάλων ανακαλύψεων, αλλά θα εφαρμόσουμε την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM) για να κατανοήσουμε πώς έγιναν πραγματικότητα αυτά τα ταξίδια.

Θα μελετήσουμε τις ζωές και τα επιτεύγματα κορυφαίων εξερευνητών, όπως:

  • Μάρκο Πόλο: Θα ακολουθήσουμε τα βήματά του στον Δρόμο του Μεταξιού, εξετάζοντας τις προκλήσεις των χερσαίων ταξιδιών.

  • Ίμπν Μπατούτα: Θα ακολουθήσουμε την πορεία του ταξιδιού του καθώς ταξίδευε ως προσκυνητής και θα μαγευτούμε από τις χιλιάδες ιστορίες του.

  • Χριστόφορος Κολόμβος, Φερδινάνδος Μαγγελάνος: Θα επικεντρωθούμε στους θαλασσοπόρους που άλλαξαν τον παγκόσμιο χάρτη, αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες της πλοήγησης.

  • Κάρολος Δαρβίνος: Θα εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο η εξερεύνηση και η συλλογή δειγμάτων οδήγησαν σε επιστημονικές θεωρίες.

  • Μάθιου Χένσον: Θα ανακαλύψουμε τις ιστορίες των εξερευνητών που έφτασαν στα πιο ακραία σημεία του πλανήτη.

  • Ζακ-Υβ Κουστώ: Θα μεταφερθούμε από τις χερσαίες και θαλάσσιες επιφάνειες στον υποβρύχιο κόσμο, μελετώντας την τεχνολογία που επέτρεψε την εξερεύνηση του βυθού.

Το μάθημα βασίζεται στην ενεργητική μάθηση. Θα αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι ίδιοι οι εξερευνητές, χρησιμοποιώντας τις STEM προσεγγίσεις. Συγκεκριμένα:

  • Εισαγωγή στην Τεχνολογία: Θα μελετήσουμε την εξέλιξη του ναυτικού εξοπλισμού και τις πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως αυτή του Ζακ-Υβ Κουστώ, μέσα από την κατασκευή ενός περισκοπίου και όχι μόνο.

  • Μηχανική & Σχεδιασμός: Θα αναπτύξουμε τη δική μας κριτική σκέψη για τα εργαλεία ναυσιπλοΐας και την χρησιμότητά τους στους εξερευνητές.

  • Φυσικές Επιστήμες: Θα κάνουμε πειράματα για να κατανοήσουμε τα φαινόμενα που συναντούσαν οι εξερευνητές, όπως τους πολιτισμούς που συνάντησαν ή πώς τα ζώα εξελίχθηκαν ή το φαινόμενο της οξίνισης των ωκεανών ή πως μπορούμε να προβλέψουμε καταιγίδες.

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, δεν θα έχετε απλώς αποκτήσει ιστορικές γνώσεις, αλλά θα έχετε εξασκήσει τον νου σας ως νεαροί επιστήμονες και μηχανικοί, έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε πρόκληση!

Εμφάνιση περισσοτέρων

Περιεχόμενα...

Μάρκο Πόλο

  • Το αγόρι που ακολούθησε τον Δρόμο του Μεταξιού.
    02:32
  • Η πρώτη μου ματιά στην ανατολή από τον Μάρκο Πόλο γύρω στο 1275.
    01:48
  • Δραστηριότητες.

Ιμπν Μπατούτα

Χριστόφορος Κολόμβος

Φερδινάνδος Μαγγελάνος

Κάρολος Δαρβίνος

Μάθιου Χένσον

Ζακ-Υβ Κουστώ

Αξιολογήσεις & Κριτικές...

5.0
Σύνολο 1 Αξιολόγηση
5
1 Αξιολόγηση
4
0 Αξιολόγηση
3
0 Αξιολόγηση
2
0 Αξιολόγηση
1
0 Αξιολόγηση
ΑΕ
πριν από 1 ημέρα
Πολύ χρήσιμο για διαθεματική προσέγγιση της πρώτης ενότητας του μαθήματος της Γλώσσας της Στ Τάξης, της Γεωγραφίας και της Ιστορίας!
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?