Portal STEM Education

Νέα σελίδα με [Νέες αναπτύξεις]

Φόρμα δήλωσης/εγγραφής των Ομάδων, στη σελίδα [Διαγωνισμοί]. Στοιχεία για το διαγωνισμό θα βρείτε εδώ.

Αυτή την περίοδο υπάρχει στο προσκήνιο η αξιοποίηση του εξοπλισμού του Υπουργείου. Για το λόγο αυτό δημιουργούνται καλώδια με τα οποία μπορούν να συνεργαζονται αισθητήρες με όσο το δυνατόν περισσότερα boards, το STEM Extension με το οποίο μπορούμε να προγραμματίζουμε S1 & S2 με Mind+, Δομικά υλικά τύπου Lego, Yποστηρικτικό υλικό με μαθήματα σχετικά και βιβλία και προτάσεις. Ξεκίνησαν σεμινάρια για την αξιοποίηση του εξοπλισμού που υπάρχει στα σχολεία.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η προετοιμασία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τον οποίο, η φόρμα εγγραφής Ομάδων, ενημερωτικά στοιχεία, τα webinars προετοιμασίας των εκπαιδευτικών κ.λπ βρίσκονται εδώ.

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

1821 Γυμνάσιο [Α]
...

Δημιουργία ενός προγράμματος που διαβάζει την απόσταση από εμπόδιο και ανάλογα με αυτή ανάβει προειδοποιητικό LED (π.χ. στο ταμπλό του αυτοκινήτου)  και παράγει αντίστοιχο προειδοποιητικό ήχο.

Σκοπός:

Η αξιοποίηση δομών και  εντολών του περιβάλλοντος για την κατανόηση της λειτουργίας του
σε συνδυασμό με τη χρήση τιμών από αισθητήρες για την δημιουργία αυτοματισμού που έχουν
τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Επιπλέον η κατανόηση της δομής της σύγκρισης ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ 

Στόχοι

Ονομάζω (Γνώση): τις περιφεριακές συσκευές και τους αισθητήρες (π.χ. αισθητήρας υπερήχων) που χρησιμοποιώ στον αυτοματισμό αυτό.

Ορίζω (Γνώση): Τη δομή της συνθήκης ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ.

Προετοιμάζω (Εφαρμογή): Τη συνδεσμολογία του micro:bit με το Nezha, τον αισθητήρα υπερήχων και το εξωτερικό LED.

Συγκρίνω (και αντιπαραβάλλω) (Ανάλυση): Τιμές από αισθητήρα υπερήχων/απόστασης για την αξιοποίησή τους στον αυτοματισμό ανίχνευσης εμποδίου.

Κατανοώ (Γνώσεις). Την λειτουργία της δομής ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ.

Προβληματίζομαι (Αξιολόγηση): Για το πως θα μπορούσα
να αξιοποιήσω το πρόγραμμα που δημιούργησα.

Συνολικός χρόνος μάθησης: 45 λεπτά.

Σχεδιασμένος χρόνος μάθησης: 45 λεπτά.

Μέγεθος τάξης: 14.

 

https://makecode.microbit.org/S05347-04726-66569-96571

0% Ολοκληρωμένο
wpChatIcon
wpChatIcon