...
Οι μαθητές κάνουν τους πρώτους τους αυτοματισμούς και τις εφαρμογές Physical Computing! Κατά τη διάρκεια κάθε εργαστηρίου δουλεύουν σε μικρές ομάδες προκειμένου να λύσουν προβλήματα του πραγματικού κόσμου, να καλλιεργήσουν ήπιες δεξιότητες και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματά τους. Τα ανθρώπινα αισθητήρια όργανα αντικαθίστανται από ηλεκτρονικούς αισθητήρες ή κάμερες. Η κίνηση γίνεται μέσω ηλεκτρικών κινητήρων και οι μαθητές χρησιμοποιούν μικροελεγκτές για τη συλλογή δεδομένων, μέσω μετρήσεων θερμοκρασίας, φωτεινότητας, έντασης ήχου, κλπ. Με όλα τα παραπάνω, το κατασκευαστικό κομμάτι εξακολουθεί να παραμένει σημαντικό, καθώς οι αυτοματισμοί ενσωματώνονται μέσα στις κατασκευές!
Περιεχόμενα...
1. Εισαγωγή στον προγραμματισμό με Scratch
-
Εκπαιδευτικοί στόχοι
00:00 -
Υλικά
00:00 -
Οδηγίες για τον εκπαιδευτικό
00:00 -
Παρουσίαση Μαθήματος
05:54 -
Φύλλο Εργασίας
00:00