Portal STEM Education

Νέα σελίδα με [Νέες αναπτύξεις]

Φόρμα δήλωσης/εγγραφής των Ομάδων, στη σελίδα [Διαγωνισμοί]. Στοιχεία για το διαγωνισμό θα βρείτε εδώ.

Αυτή την περίοδο υπάρχει στο προσκήνιο η αξιοποίηση του εξοπλισμού του Υπουργείου. Για το λόγο αυτό δημιουργούνται καλώδια με τα οποία μπορούν να συνεργαζονται αισθητήρες με όσο το δυνατόν περισσότερα boards, το STEM Extension με το οποίο μπορούμε να προγραμματίζουμε S1 & S2 με Mind+, Δομικά υλικά τύπου Lego, Yποστηρικτικό υλικό με μαθήματα σχετικά και βιβλία και προτάσεις. Ξεκίνησαν σεμινάρια για την αξιοποίηση του εξοπλισμού που υπάρχει στα σχολεία.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η προετοιμασία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τον οποίο, η φόρμα εγγραφής Ομάδων, ενημερωτικά στοιχεία, τα webinars προετοιμασίας των εκπαιδευτικών κ.λπ βρίσκονται εδώ.

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

5.00
(3 Βαθμολογίες)

ΝΕΖΗΑ [Α μέρος]

Επιθυμητά Μοιραστείτε
Κοινοποίηση Μαθήματος
Σύνδεσμος Σελίδας
Κοινοποίηση στα Social Media

...

Α. Περιεχόμενο μαθήματος

  1. Γιατί STEM από τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών.
  2. Το πακέτο ΝΕΖΗΑ (κουτί και περιεχόμενο, διάρθρωση)
  3. Γνωριμία με το μικροεπεξεργαστή micro:bit
  4. Αναλυτικά τα στοιχεία (αισθητήρες) και τα διακριτά μέρη της πλακέτας.
  5. Το περιβάλλον προγραμματισμού Microsoft MakeCode
  6. Λόγοι επιλογής του περιβάλλοντος για την ενασχόληση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.
  7. Η οθόνη εργασίας του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MakeCode.
  8. Οι επεκτάσεις λειτουργιών και εντολών του περιβάλλοντος και η ενσωμάτωσή τους στην εφαρμογή.
  9. Η πρώτη μας εφαρμογή ήχος και οθόνη (led panel) – ο έλεγχος των πλήκτρων του micro:bit.
  10. Ας αρχίσουμε με τις προγραμματιστικές δομές μέσα από τον πλήρη έλεγχο ενός κινητήρα με βάση τις τιμές του ποτενσιόμετρου.
  11. Η σημαντική μαθηματική συνάρτηση map (αντιστοίχιση τιμών δύο λιστών-πινάκων).
  12. Ο έλεγχος αισθητήρων και η αναπαράσταση τιμών τους σε διαγράμματα.
  13. Το παράδειγμα του γιλέκου που αντιλαμβάνεται τα εμπόδια στο χώρο, βοήθημα για άτομα με προβλήματα στην όραση.
  14. Παρουσίαση περιφερειακού διαγωνισμού 1821.
Εμφάνιση περισσοτέρων

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα...

  • Γνωριμία με τον μικροεπεξεργαστή micro:bit.
  • Γνωριμία με το προγραμματιστικό περιβάλλον MakeCode.
  • Συνδεσμολογία αισθητήρων και αξιοποίηση των τιμών τους.
  • Συνδεσμολογία ενεργών και παθητικών δομικών υλικών.
  • Βασικές δομές προγραμματισμού.
  • Αναπαραστάσεις τιμών από αισθητήρες σε διαγράμματα.
  • Οι μαθητές/τριες έρχονται σε επαφή με έννοιες της μηχανικής και αναπτύσσουν τις κατασκευαστικές τους δεξιότητες, την ευρηματικότητα και τη διερευνητική σκέψη.
  • Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν σε δημιουργικές δραστηριότητες, που στόχο έχουν μέσα από παιχνίδι και ευρηματική απασχόληση να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες και να κατανοήσουν βασικές έννοιες της επιστήμης και της τεχνολογίας.
  • Οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν τη δουλειά τους αναλύοντας την κατασκευή τους καθώς και τον τρόπο εργασίας τους.

Περιεχόμενα...

micro:bit – Nezha – Microsoft MakeCode

Αποκτήστε μια βεβαίωση

Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.

selected template

Αξιολογήσεις & Κριτικές...

5.0
Σύνολο 3 Αξιολογήσεις
5
3 Αξιολογήσεις
4
0 Αξιολόγηση
3
0 Αξιολόγηση
2
0 Αξιολόγηση
1
0 Αξιολόγηση
ZI
πριν από 2 μήνες
Μια χαρά
YN
πριν από 3 μήνες
helpful course
ΠΚ
πριν από 4 μήνες
Το 4ωρο βίντεο από την αντίστοιχη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν χρηστικό και βοήθησε πάρα πολύ στο να δημιουργηθεί μία αντίληψη πάνω στο πακέτο nezha, όπως και στο να στήσουμε τα πρώτα σχέδια μαθήματος για τη ρομποτική στο σχολείο.
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?