Portal STEM Education

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

4.67
(6 Βαθμολογίες)

ΝΕΖΗΑ (Micro:bit, MakeCode)

__

Α. Περιεχόμενο μαθήματος

  1. Γιατί STEM από τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών.
  2. Το πακέτο ΝΕΖΗΑ (κουτί και περιεχόμενο, διάρθρωση)
  3. Γνωριμία με το μικροεπεξεργαστή micro:bit
  4. Αναλυτικά τα στοιχεία (αισθητήρες) και τα διακριτά μέρη της πλακέτας.
  5. Το περιβάλλον προγραμματισμού Microsoft MakeCode
  6. Λόγοι επιλογής του περιβάλλοντος για την ενασχόληση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.
  7. Η οθόνη εργασίας του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MakeCode.
  8. Οι επεκτάσεις λειτουργιών και εντολών του περιβάλλοντος και η ενσωμάτωσή τους στην εφαρμογή.
  9. Η πρώτη μας εφαρμογή ήχος και οθόνη (led panel) – ο έλεγχος των πλήκτρων του micro:bit.
  10. Ας αρχίσουμε με τις προγραμματιστικές δομές μέσα από τον πλήρη έλεγχο ενός κινητήρα με βάση τις τιμές του ποτενσιόμετρου.
  11. Η σημαντική μαθηματική συνάρτηση map (αντιστοίχιση τιμών δύο λιστών-πινάκων).
  12. Ο έλεγχος αισθητήρων και η αναπαράσταση τιμών τους σε διαγράμματα.
  13. Τα παθητικά δομικά υλικά (ονοματολογία, είδη, συναρμολόγηση).
  14. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ A. Αυτοματισμός ανοίγματος και κλεισίματος μπάρας εισόδου και μπάρας διοδίων.
  15. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ B. Ένα έξυπνο όχημα που ακολουθεί μια μαύρη γραμμή κατά την κίνησή του. Η πρώτη μας μεγάλη κατασκευή βήμα – βήμα.
  16. Αισθητήρας απόστασης, τιμές και προγραμματισμός του. Ενσωμάτωσή του στην κατασκευή του οχήματος.
Εμφάνιση περισσοτέρων

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα...

  • Γνωριμία με τον μικροεπεξεργαστή micro:bit.
  • Γνωριμία με το προγραμματιστικό περιβάλλον MakeCode.
  • Συνδεσμολογία αισθητήρων και αξιοποίηση των τιμών τους.
  • Συνδεσμολογία ενεργών και παθητικών δομικών υλικών.
  • Βασικές δομές προγραμματισμού.
  • Αναπαραστάσεις τιμών από αισθητήρες σε διαγράμματα.
  • Οι μαθητές/τριες έρχονται σε επαφή με έννοιες της μηχανικής και αναπτύσσουν τις κατασκευαστικές τους δεξιότητες, την ευρηματικότητα και τη διερευνητική σκέψη.
  • Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν σε δημιουργικές δραστηριότητες, που στόχο έχουν μέσα από παιχνίδι και ευρηματική απασχόληση να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες και να κατανοήσουν βασικές έννοιες της επιστήμης και της τεχνολογίας.
  • Οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν τη δουλειά τους αναλύοντας την κατασκευή τους καθώς και τον τρόπο εργασίας τους.

Περιεχόμενα...

Γιατί προσέγγιση STEM

  • Τι είναι STEM

Μικροεπεξεργαστής

Board

Περιβάλλον προγραμματισμού

Παραδείγματα εφαρμογών

Βιντεομαθήματα (Σύνολο Θεωρίας και εφαρμογών)

Ανάθεση τελικής εργασίας

Αποκτήστε μια βεβαίωση

Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.

selected template

Αξιολογήσεις & Κριτικές...

4.7
Σύνολο 6 Αξιολογήσεις
5
5 Αξιολογήσεις
4
0 Αξιολόγηση
3
1 Αξιολόγηση
2
0 Αξιολόγηση
1
0 Αξιολόγηση
TC
πριν από 1 μήνα
Πολύ βοηθητικό , πολύ καλή ανάλυση
SP
πριν από 2 μήνες
ΝΑΙ
Κατερίνα Επιτροπάκη
πριν από 9 μήνες
Θα προτιμούσα να υπάρχει κάποιο επεξηγηματικό βίντεο.
ZI
πριν από 1 έτος
Μια χαρά
YN
πριν από 1 έτος
helpful course
ΠΚ
πριν από 1 έτος
Το 4ωρο βίντεο από την αντίστοιχη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν χρηστικό και βοήθησε πάρα πολύ στο να δημιουργηθεί μία αντίληψη πάνω στο πακέτο nezha, όπως και στο να στήσουμε τα πρώτα σχέδια μαθήματος για τη ρομποτική στο σχολείο.
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?