...
Α. Περιεχόμενο μαθήματος
- Γιατί STEM από τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών.
- Το πακέτο ΝΕΖΗΑ (κουτί και περιεχόμενο, διάρθρωση)
- Γνωριμία με το μικροεπεξεργαστή micro:bit
- Αναλυτικά τα στοιχεία (αισθητήρες) και τα διακριτά μέρη της πλακέτας.
- Το περιβάλλον προγραμματισμού Microsoft MakeCode
- Λόγοι επιλογής του περιβάλλοντος για την ενασχόληση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.
- Η οθόνη εργασίας του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MakeCode.
- Οι επεκτάσεις λειτουργιών και εντολών του περιβάλλοντος και η ενσωμάτωσή τους στην εφαρμογή.
- Η πρώτη μας εφαρμογή ήχος και οθόνη (led panel) – ο έλεγχος των πλήκτρων του micro:bit.
- Ας αρχίσουμε με τις προγραμματιστικές δομές μέσα από τον πλήρη έλεγχο ενός κινητήρα με βάση τις τιμές του ποτενσιόμετρου.
- Η σημαντική μαθηματική συνάρτηση map (αντιστοίχιση τιμών δύο λιστών-πινάκων).
- Ο έλεγχος αισθητήρων και η αναπαράσταση τιμών τους σε διαγράμματα.
- Το παράδειγμα του γιλέκου που αντιλαμβάνεται τα εμπόδια στο χώρο, βοήθημα για άτομα με προβλήματα στην όραση.
- Παρουσίαση περιφερειακού διαγωνισμού 1821.
Περιεχόμενα...
micro:bit – Nezha – Microsoft MakeCode
-
Ο μικροεπεξεργαστής micro:bit
00:00 -
Ερωτήσεις για το micro:bit
-
To board NEZHA
00:00 -
Ερωτήσεις για το Nezha Board
-
Το προγραμματιστικό περιβάλλον Microsoft: MakeCode
00:00 -
Ερωτήσεις για το MakeCode
-
Μεταφορά προγραμμάτων στο micro:bit
00:00 -
00:00
-
Το ποτενσιόμετρο ως χειριστήριο για την καταγραφή τιμών και την περιστροφή του κινητήρα σε διαφορετικές κατευθύνσεις
00:00 -
00:00
Αποκτήστε μια βεβαίωση
Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.