__
Α. Περιεχόμενο μαθήματος
- Γιατί STEM από τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών.
- Το πακέτο ΝΕΖΗΑ (κουτί και περιεχόμενο, διάρθρωση)
- Γνωριμία με το μικροεπεξεργαστή micro:bit
- Αναλυτικά τα στοιχεία (αισθητήρες) και τα διακριτά μέρη της πλακέτας.
- Το περιβάλλον προγραμματισμού Microsoft MakeCode
- Λόγοι επιλογής του περιβάλλοντος για την ενασχόληση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.
- Η οθόνη εργασίας του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MakeCode.
- Οι επεκτάσεις λειτουργιών και εντολών του περιβάλλοντος και η ενσωμάτωσή τους στην εφαρμογή.
- Η πρώτη μας εφαρμογή ήχος και οθόνη (led panel) – ο έλεγχος των πλήκτρων του micro:bit.
- Ας αρχίσουμε με τις προγραμματιστικές δομές μέσα από τον πλήρη έλεγχο ενός κινητήρα με βάση τις τιμές του ποτενσιόμετρου.
- Η σημαντική μαθηματική συνάρτηση map (αντιστοίχιση τιμών δύο λιστών-πινάκων).
- Ο έλεγχος αισθητήρων και η αναπαράσταση τιμών τους σε διαγράμματα.
- Τα παθητικά δομικά υλικά (ονοματολογία, είδη, συναρμολόγηση).
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ A. Αυτοματισμός ανοίγματος και κλεισίματος μπάρας εισόδου και μπάρας διοδίων.
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ B. Ένα έξυπνο όχημα που ακολουθεί μια μαύρη γραμμή κατά την κίνησή του. Η πρώτη μας μεγάλη κατασκευή βήμα – βήμα.
- Αισθητήρας απόστασης, τιμές και προγραμματισμός του. Ενσωμάτωσή του στην κατασκευή του οχήματος.
Περιεχόμενα...
Γιατί προσέγγιση STEM
-
Τι είναι STEM
Μικροεπεξεργαστής
Board
Περιβάλλον προγραμματισμού
Παραδείγματα εφαρμογών
Βιντεομαθήματα (Σύνολο Θεωρίας και εφαρμογών)
Ανάθεση τελικής εργασίας
Αποκτήστε μια βεβαίωση
Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.
Αξιολογήσεις & Κριτικές...
Πολύ βοηθητικό , πολύ καλή ανάλυση
ΝΑΙ
Θα προτιμούσα να υπάρχει κάποιο επεξηγηματικό βίντεο.
Μια χαρά
helpful course
Το 4ωρο βίντεο από την αντίστοιχη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν χρηστικό και βοήθησε πάρα πολύ στο να δημιουργηθεί μία αντίληψη πάνω στο πακέτο nezha, όπως και στο να στήσουμε τα πρώτα σχέδια μαθήματος για τη ρομποτική στο σχολείο.

