Portal STEM Education

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

Περιεχόμενα...
Γιατί προσέγγιση STEM
0/1
Βιντεομαθήματα (Σύνολο Θεωρίας και εφαρμογών)
0/2
ΝΕΖΗΑ (Micro:bit, MakeCode)

Α. Στοιχεία δραστηριότητας

Μια πολύ αρχική δραστηριότητα διερεύνησης στοιχείων του micro:bit (Led Panel, buzzer και  πλήκτρων) 

Σκοπός:

Να ελέγξουμε μέσα από κώδικα τα δύο πλήκτρα [Α] και [Β] του micro:bit, ώστε να ανάβουν
και να σβήνουν κάποια από τα leds στο Led panel, καθώς και να ενεργοποιείται ο ήχος (buzzer).

Στόχοι

Βρίσκω/ανακαλύπτω (Γνώση): Στοιχεία της πλακέτας micro:bit.

Αναγνωρίζω (Γνώση): Τις βασικές λειτουργίες του περιβάλλοντος MakeCode και τα βασικά στοιχεία του micro:bit.

Αναγνωρίζω τις αιτίες (Κατανόηση): Οι οποίες προκαλούν τη μεταβολή της φωτεινότητας των leds.

Συνδυάζω (Σύνθεση): Γεγονότα (πάτημα πλήκτρου) και αποτέλεσμα (άναμμα ή σβήσιμο Led).

Βρίσκω (Εφαρμογή): Τον τρόπο σύνδεση του H/Y μου με το micro:bit.

Αναφέρω συστατικά μέρη (Ανάλυση): Του micro:bit και του περιβάλλοντος προγραμματισμού MakeCode.

Προβληματίζομαι (Αξιολόγηση): Για τον τρόπο που μεταφέρω το πρόγραμμα που ανέπτυξα με το micro:bit.

Χρόνος μάθησης 1 ώρα και 10 λεπτά.

Μέγεθος τάξης 14 Μαθητές/τριες.

Β. Υλικά

Η πλακέτα micro:bit

 

https://makecode.microbit.org/S20705-28073-41474-52936 

0% Ολοκληρωμένο
wpChatIcon
wpChatIcon