Portal STEM Education

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

Περιεχόμενα...
Γιατί προσέγγιση STEM
0/1
Βιντεομαθήματα (Σύνολο Θεωρίας και εφαρμογών)
0/2
ΝΕΖΗΑ (Micro:bit, MakeCode)

Δημιουργία ενός προγράμματος που διαβάζει την απόσταση από εμπόδιο και ανάλογα με αυτή ανάβει προειδοποιητικό LED (π.χ. στο ταμπλό του αυτοκινήτου)  και παράγει αντίστοιχο προειδοποιητικό ήχο.

Σκοπός:

Η αξιοποίηση δομών και  εντολών του περιβάλλοντος για την κατανόηση της λειτουργίας του
σε συνδυασμό με τη χρήση τιμών από αισθητήρες για την δημιουργία αυτοματισμού που έχουν
τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Επιπλέον η κατανόηση της δομής της σύγκρισης ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ 

Στόχοι

Ονομάζω (Γνώση): τις περιφεριακές συσκευές και τους αισθητήρες (π.χ. αισθητήρας υπερήχων) που χρησιμοποιώ στον αυτοματισμό αυτό.

Ορίζω (Γνώση): Τη δομή της συνθήκης ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ.

Προετοιμάζω (Εφαρμογή): Τη συνδεσμολογία του micro:bit με το Nezha, τον αισθητήρα υπερήχων και το εξωτερικό LED.

Συγκρίνω (και αντιπαραβάλλω) (Ανάλυση): Τιμές από αισθητήρα υπερήχων/απόστασης για την αξιοποίησή τους στον αυτοματισμό ανίχνευσης εμποδίου.

Κατανοώ (Γνώσεις). Την λειτουργία της δομής ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ.

Προβληματίζομαι (Αξιολόγηση): Για το πως θα μπορούσα
να αξιοποιήσω το πρόγραμμα που δημιούργησα.

Συνολικός χρόνος μάθησης: 45 λεπτά.

Σχεδιασμένος χρόνος μάθησης: 45 λεπτά.

Μέγεθος τάξης: 14.

 

https://makecode.microbit.org/S05347-04726-66569-96571

0% Ολοκληρωμένο
wpChatIcon
wpChatIcon