Portal STEM Education

Νέα σελίδα με [Νέες αναπτύξεις]

Φόρμα δήλωσης/εγγραφής των Ομάδων, στη σελίδα [Διαγωνισμοί]. Στοιχεία για το διαγωνισμό θα βρείτε εδώ.

Αυτή την περίοδο υπάρχει στο προσκήνιο η αξιοποίηση του εξοπλισμού του Υπουργείου. Για το λόγο αυτό δημιουργούνται καλώδια με τα οποία μπορούν να συνεργαζονται αισθητήρες με όσο το δυνατόν περισσότερα boards, το STEM Extension με το οποίο μπορούμε να προγραμματίζουμε S1 & S2 με Mind+, Δομικά υλικά τύπου Lego, Yποστηρικτικό υλικό με μαθήματα σχετικά και βιβλία και προτάσεις. Ξεκίνησαν σεμινάρια για την αξιοποίηση του εξοπλισμού που υπάρχει στα σχολεία.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η προετοιμασία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τον οποίο, η φόρμα εγγραφής Ομάδων, ενημερωτικά στοιχεία, τα webinars προετοιμασίας των εκπαιδευτικών κ.λπ βρίσκονται εδώ.

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

ΝΕΖΗΑ [Β μέρος]

Επιθυμητά Μοιραστείτε
Κοινοποίηση Μαθήματος
Σύνδεσμος Σελίδας
Κοινοποίηση στα Social Media

...

Περιεχόμενο μαθήματος

  1. Σύντομη επανάληψη των αντικειμένων από την πρώτη συνάντηση.
  2. Τα παθητικά δομικά υλικά (ονοματολογία, είδη, συναρμολόγηση).
  3. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Α. Ένα έξυπνο όχημα που ακολουθεί μια μαύρη γραμμή κατά την κίνησή του. Η πρώτη μας μεγάλη κατασκευή βήμα – βήμα.
  4. Αισθητήρας απόστασης, τιμές και προγραμματισμός του. Ενσωμάτωσή του στην κατασκευή του οχήματος.
  5. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Β. Αυτοματισμός ανοίγματος και κλεισίματος μπάρας εισόδου και μπάρας διοδίων.
  6. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ της κατασκευής του γιλέκου που αντιλαμβάνεται εμπόδια, σημαντικό βοήθημα σε άτομα με προβλήματα στην όραση.
  7. Ιδέες για έργα σχετικά με τη συμμετοχή ομάδων μαθητών/τριών στον περιφερειακό διαγωνισμό 1821.

 

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα...

  • Χειρισμό του μικροεπεξεργαστή micro:bit.
  • Συνδεσμολογία αισθητήρων και αξιοποίηση των τιμών τους.
  • Συνδεσμολογία ενεργών και παθητικών δομικών υλικών.
  • Βασικές δομές προγραμματισμού.
  • Αναπαραστάσεις τιμών από αισθητήρες σε διαγράμματα.
  • Σύνθετες κατασκευές με δομικά παθητικά υλικά.
  • Οι μαθητές/τριες έρχονται σε επαφή με έννοιες της μηχανικής, ήπιες και φιλικές προς το περιβάλλον μορφές ενέργειας προστασίας του περιβάλλοντος και αναπτύσσουν τις κατασκευαστικές τους δεξιότητες, την ευρηματικότητα και διερευνητική σκέψη.
  • Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν σε δημιουργικές δραστηριότητες, που στόχο έχουν μέσα από παιχνίδι και ευρηματική απασχόληση να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες και να κατανοήσουν βασικές έννοιες της επιστήμης και της τεχνολογίας.
  • Οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν τη δουλειά τους αναλύοντας την κατασκευή τους καθώς και τον τρόπο εργασίας τους.

Περιεχόμενα...

micro:bit – Nezha – Microsoft MakeCode

  • Ο μικροεπεξεργαστής micro:bit
    00:00
  • Ερωτήσεις για το micro:bit
  • Το προγραμματιστικό περιβάλλον Microsoft: MakeCode
    00:00
  • To board NEZHA
    00:00
  • Παθητικά στοιχεία/δομικά υλικά
    00:00
  • Ερωτήσεις για τα δόμικα στοιχεία
  • Όχημα που ακολουθεί γραμμή και σταματά σε εμπόδια (Κινητήρες, Αισθητήρες, Λογική, Συνθήκες)
    00:00
  • Αυτόματη πύλη εισόδου (Αισθητήρας Ultrasonic Sensor)
    00:00

Αποκτήστε μια βεβαίωση

Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.

selected template

Αξιολογήσεις & Κριτικές...

Καμία κριτική ακόμα
Καμία κριτική ακόμα
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?