Portal STEM Education

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

4.64
(11 Βαθμολογίες)

“Χτίζοντας” Ομάδες και σχέσεις μεταξύ των μελών… με τουβλάκια, σε 8 βήματα

__

Ζητούμενο, πριν ξεκινήσουμε το μάθημα  (στην αρχή της σχολικής χρονιάς) με τα παιδιά, είναι να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ομάδες εργασίας, στις οποίες τα μέλη θα συνεργάζονται αρμονικά προσφέροντας το καθένα τις δικές του δεξιότητες μέσα σε ένα όσο το δυνατόν κοινό πλαίσιο αξιών, ώστε να αποκτήσουν γνώσεις και να αναπτύξουν δεξιότητες, που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν ή και να καλλιεργήσουν δεξιότητες που έχουν ήδη αναπτύξει.

Τα μέλη πρέπει να γνωριστούν καλά μεταξύ τους για να μπορέσουν να γίνουν όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά προς όφελος των αποτελεσμάτων της ομάδας, να λειάνουν τις όποιες διαφορές τους χωρίς να αλλοιωθούν τα δημιουργικά χαρακτηριστικά του καθενός και να βρουν τον καλύτερο και αποδοτικότερο δρόμο επικοινωνίας. Και όλα αυτά, με ένα παιγνιώδη, ευχάριστο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Στην προσπάθεια αυτή, οι κατασκευές με δομικά στοιχεία προσφέρουν μοναδική δυνατότητα προσομοίωσης των σχέσεων που αναπτύσσονται.

Οι μαθητές πρέπει, μέσα από τη δράση αυτή, να κατανοήσουν ότι το παραδοτέο τους μπορεί να δημιουργείται ακόμα και για σκοπό που αποκλίνει από τον τελικό και ότι, στη συνέχεια, μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο παραλλασσόμενο  ή και μεταβαλλόμενο ή και μερικώς μετασχηματιζόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό.

Ακολουθεί μια βασική περιγραφή των βημάτων υλοποίησης της δράσης…

Εμφάνιση περισσοτέρων

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα...

  • Να δημιουργώ κατασκευές με δομικά παθητικά υλικά ακολουθώντας κανόνες.
  • Να συνεργάζομαι για τη βελτίωση του παραδοτέου.
  • Ότι το παραδοτέο μας μπορεί να δημιουργείται ακόμα και για σκοπό που αποκλίνει από τον αρχικό ή ακόμα και από τον τελικό.
  • Ότι το παραδοτέο μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο παραλλασσόμενο ή και μεταβαλλόμενο ή και μερικώς μετασχηματιζόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό.

Περιεχόμενα...

Βήματα υλοποίησης της δράσης

  • Βήμα πρώτο (Προετοιμασία δραστηριότητας)
    00:00
  • Βήμα δεύτερο (Ατομική εργασία – Ατομική κατασκευή)
    00:00
  • Βήμα τρίτο (Ατομική παρουσίαση κατασκευής)
    00:00
  • Βήμα τέταρτο (Αναζήτηση του κοντινού συνεργάτη)
    00:00
  • Βήμα πέμπτο (Δημιουργία Ομάδας)
    00:00
  • Βήμα έκτο (Ομαδική εργασία – Ομαδική κατασκευή)
    00:00
  • Βήμα έβδομο (Ομαδική παρουσίαση)
    00:00
  • Βήμα όγδοο (Η χαρά της δημιουργίας)
    00:00

Αξιολογήσεις & Κριτικές...

4.6
Σύνολο 11 Αξιολογήσεις
5
8 Αξιολογήσεις
4
2 Αξιολογήσεις
3
1 Αξιολόγηση
2
0 Αξιολόγηση
1
0 Αξιολόγηση
ΕΠ
πριν από 5 ημέρες
Πάρα πολύ καλό μάθημα.
ΕΖ
πριν από 2 μήνες
ενδιαφερον και χρησιμο
ΚΕ
πριν από 5 μήνες
Πολύ καλό αλλά δύσκολο για το νηπιαγωγείο. Νομίζω ότι δεν μπορούμε να ολοκληρώσουμε όλα τα βήματα.
ΑΚ
πριν από 11 μήνες
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!
SP
πριν από 11 μήνες
Ήταν πολύ χρήσιμο το μάθημα, αφού τα νήπια μέσα από την υλοποίησή του έμαθαν ότι μέσω της συνεργασίας μπορούμε να είμαστε πολύ δημιουργικοί, ότι πρέπει να συμβιβαζόμαστε και να υποχωρούμε όταν χρειάζεται προκειμένου να έχουμε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα μέσω της ομαδικής δουλειάς.
ΜΣ
πριν από 11 μήνες
Πολύ καλό !!!
ΠΓ
πριν από 1 έτος
Πράγματι χρήσιμο. Εύκολο γρήγορο κ ενδιαφέρον!
D
πριν από 1 έτος
Λογική και παιδαγωγική η σειρά ενεργειών! Η κριτική μου θα ήταν ωστόσο ολοκληρωμένη και επικοδομητική μετά την εφαρμογή των συγκεκριμένων προτάσεων στην ομάδα μου.
SN
πριν από 1 έτος
Αναλυτικό και ενδιαφέρον. Θα το εφαρμόσω στην τάξη!
ΜΜ
πριν από 2 έτη
Εύκολα υλοποιήσιμο και ευκαιρία δημιουργίας για τα παιδιά. Ευχαριστούμε.
G
πριν από 2 έτη
Ευχαριστούμε
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?