...
Ζητούμενο, πριν ξεκινήσουμε το μάθημα (στην αρχή της σχολικής χρονιάς) με τα παιδιά, είναι να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ομάδες εργασίας, στις οποίες τα μέλη θα συνεργάζονται αρμονικά προσφέροντας το καθένα τις δικές του δεξιότητες μέσα σε ένα όσο το δυνατόν κοινό πλαίσιο αξιών, ώστε να αποκτήσουν γνώσεις και να αναπτύξουν δεξιότητες, που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν ή και να καλλιεργήσουν δεξιότητες που έχουν ήδη αναπτύξει.
Τα μέλη πρέπει να γνωριστούν καλά μεταξύ τους για να μπορέσουν να γίνουν όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά προς όφελος των αποτελεσμάτων της ομάδας, να λειάνουν τις όποιες διαφορές τους χωρίς να αλλοιωθούν τα δημιουργικά χαρακτηριστικά του καθενός και να βρουν τον καλύτερο και αποδοτικότερο δρόμο επικοινωνίας. Και όλα αυτά, με ένα παιγνιώδη, ευχάριστο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Στην προσπάθεια αυτή, οι κατασκευές με δομικά στοιχεία προσφέρουν μοναδική δυνατότητα προσομοίωσης των σχέσεων που αναπτύσσονται.
Οι μαθητές πρέπει, μέσα από τη δράση αυτή, να κατανοήσουν ότι το παραδοτέο τους μπορεί να δημιουργείται ακόμα και για σκοπό που αποκλίνει από τον τελικό και ότι, στη συνέχεια, μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο παραλλασσόμενο ή και μεταβαλλόμενο ή και μερικώς μετασχηματιζόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό.
Ακολουθεί μια βασική περιγραφή των βημάτων υλοποίησης της δράσης…
Περιεχόμενα...
Βήματα υλοποίησης της δράσης
-
Βήμα πρώτο (Προετοιμασία δραστηριότητας)
00:00 -
Βήμα δεύτερο (Ατομική εργασία – Ατομική κατασκευή)
00:00 -
Βήμα τρίτο (Ατομική παρουσίαση κατασκευής)
00:00 -
Βήμα τέταρτο (Αναζήτηση του κοντινού συνεργάτη)
00:00 -
Βήμα πέμπτο (Δημιουργία Ομάδας)
00:00 -
Βήμα έκτο (Ομαδική εργασία – Ομαδική κατασκευή)
00:00 -
Βήμα έβδομο (Ομαδική παρουσίαση)
00:00 -
Βήμα όγδοο (Η χαρά της δημιουργίας)
00:00