Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Portal STEM Education

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

Φόρουμ

Recent Posts
 
Notifications
Clear all

Recent Posts

Page 1 / 6
Posts with their shortened content
ΑΠ: Φωτογραφικό Υλικό - Μορφή  

By Λεωνίδας Σουρτζόπουλος, 13 hours ago

  @bo Κ. Οικονόμου εχθές (επιτέλους 😆 ) ανέβασα τους φακέλους των παραδοτέων και για τα 2 projects. Ήθελα να επισημάνω ότι δεν υπήρχε δυνατότητα να ανεβάσω .pptx στο πεδίο για το φωτογραφικό υλι...
R1 και Διαγωνισμός  

By Μαρκέλλα ΣΥΡΡΗ, 1 day ago

  Καλησπέρα σας ! Θα θέλαμε να εντάξουμε το R1 στο σενάριο μας αλλά δεν ξέρουμε αν αυτό μπορεί να μετακινηθεί με προγραμματισμένα βήματα σαν το Bee Bot Είναι αυτό εφικτό;
ΑΠ: Ακύρωση ή υποβολή νέας ομάδας  

By Π Ευαγγελια, 1 day ago

  Έχω υποβάλλει νέα ομάδα: 10ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης, Προπονητής: Γρίβας Μιχάλης, όνομα ομάδας: Διαστημάρηδες 1, άτομα 9. Να λάβετε αυτή και αν μπορείτε να διαγράψετε την ομάδα με το όνομα: Διαστημάρηδες.
ΑΠ: Ενεργοποιητής  

By Βασίλης Οικονόμου, 1 day ago

  @vassopapa Καλησπέρα. Ναι θεωρείται ενεργοποιητής. Καλή επιτυχία.
ΑΠ: Ακύρωση ή υποβολή νέας ομάδας  

By Π Ευαγγελια, 1 day ago

  Σας ευχαριστώ πολύ! Την δημιουργώ τώρα και σας στέλνω μήνυμα ότι τη δημιούργησα για να διαγράψετε την παλιά.
ΑΠ: Ακύρωση ή υποβολή νέας ομάδας  

By Βασίλης Οικονόμου, 1 day ago

  @kyraevangelia καλησπέρα. Δυστυχώς για λόγους ασφάλειας ούτε εγώ δεν μπορώ να παρέμβω. Θα πρέπει να κάνετε νέα δήλωση. Σας παρακαλώ όταν αυτό γίνει στείλτε μου μήνυμα να διαγράψω την παλιά… Καλή επιτυ...
Ακύρωση ή υποβολή νέας ομάδας  

By Π Ευαγγελια, 1 day ago

  Καλησπέρα.Κάναμε οριστική υποβολή αλλά χρειάζεται να προσθέσουμε ένα μαθητή ακόμη. Γίνεται ακύρωση ή κάνω νέα ομάδα;
ΑΠ: Είναι η κάμερα αισθητήρας;  

By Panagiotis Verras, 1 day ago

  Θα μετρήσετε κάτι με την κάμερα? Αν ναί, θα μεταδώσετε αυτή την πληροφορία στο βοηθητικό σύστημα? Παρακαλώ ζητήστε από τον προπονητή σας να επικοινωνήσει μαζί μου.
ΑΠ: Micro:bit v2 αισθητηρες  

By Panagiotis Verras, 1 day ago

  @6-gymgalats Το θέμα είναι πως το χρησιμοποιείτε εσείς. Το βασικό ζητούμενο του διαγωνισμού είναι οι μετρήσεις, η αξιολόγηση τους, η μετάδοση και τέλος η προβολή τους.Οτιδήποτε άλλο αφορά το πρότζεκτ...
ΑΠ: Micro:bit v2 αισθητηρες  

By 6o gymnasio galatsiou, 1 day ago

  @pit-verras Καλησπέρα σας, και συγγνώμη για τις συνεχείς ερωτήσεις άλλα προσπαθούμε να καταλάβουμε. Αφού οι συγκεκριμένες ενδείξεις δεν είναι μετρήσεις όπως για παράδειγμα θερμοκρασία, δεν είναι κάποι...
ΑΠ: Micro:bit v2 αισθητηρες  

By Panagiotis Verras, 1 day ago

  @6-gymgalats ναι Θα πρότεινα να μιλήσετε με τον προπονητή σας και να δείτε μαζί τα ζητούμενα της συγκεκριμένης κατηγορίας.
ΑΠ: Micro:bit v2 αισθητηρες  

By 6o gymnasio galatsiou, 1 day ago

  @pit-verras Εμείς τα χρησιμοποιουμε ως ενδείξεις. Για παράδειγμα όταν το micro:bit δώσει ένδειξη screen-down τότε το βασικό στέλνει στο δευτερεύον πως το ροβερ είναι ανάποδα, όχι σαν μέτρηση άλλα σαν ...
ΑΠ: Micro:bit v2 αισθητηρες  

By Panagiotis Verras, 1 day ago

  @6-gymgalats Εξαρτάται από τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιήσετε. Στην περίπτωση που μεταδίδονται και προβάλλονται ως 3 διαφορετικές μετρήσεις τότε λογίζονται ως 3 αισθητήρες/μετρήσεις.
ΑΠ: Micro:bit v2 αισθητηρες  

By 6o gymnasio galatsiou, 1 day ago

  @pit-verras Επειδή είμαι μαθητής της ομάδας και δεν παρακολούθησα το webinar, παρακαλώ μπορείτε να μου πείτε αν τα gestures του micro:bit (falling, screen down, shake) θεωρούνται 3 αισθητήρες;
Ενεργοποιητής  

By vassopapa, 2 days ago

  Καλησπέρα Θα ήθελα παρακαλώ μία διευκρίνηση σχετικά με τον Αυτοματισμό. Α2 Χρήση κάμερας. Τα led της οθόνης του microbit θεωρούνται ενεργοποιητές; Ευχαριστώ πολύ
ΑΠ: Σύνδεση αισθητήρα θερμοκρασίας MJS22 σε online mode στο mind+  

By Konstantinidou Angeliki, 2 days ago

  Ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση και λεπτομερή απάντηση!
Είναι η κάμερα αισθητήρας;  

By 6o gymnasio galatsiou, 2 days ago

  Για τον διαγωνισμό open Γυμνασίου-Λυκείου, το PlanetX AI lens θεωρείται αισθητήρας; Το PDF λέει πως επιτρέπονται μέχρι 6 αισθητήρες συνδεδεμένους με τον μικροελεγκτή. Θεωρείτε η κάμερα αυτή ένας αισθη...
ΑΠ: Micro:bit v2 αισθητηρες  

By Panagiotis Verras, 2 days ago

  Καλημέρα σας, όπως αποσαφηνίσαμε και στο webinar, ο περιορισμός των 6 αισθητήρων/μετρήσεων αφορά τις μετρήσεις που θα μεταδοθούν ασύρματα και θα προβληθούν από το βοηθητικό σύστημα. Αν λοιπόν χρησιμοπ...
ΑΠ: ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΓΙΑ EV3 DAISY CHAINING  

By Panagiotis Verras, 2 days ago

  Καλημέρα σας, ναι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στη λογική ενός hub/multiplexer. Φροντίστε να μην εκτελείτε πρόγραμμα σε άλλο brick πέραν του βασικού γιατί αυτό είναι ενάντια στον κανονισμό. Καλή συν...
Micro:bit v2 αισθητηρες  

By 6o gymnasio galatsiou, 2 days ago

  Το pdf των κανόνων λέει πως επιτρέπονται έως και 6 αισθητήρες συνδεδεμένοι στον μικροελεγκτή. Το micro:bit(μικροελεγκτής) έχει ήδη κάποιους αισθητήρες προεγκατεστημενους από τους οποίους χρησιμοποιουμ...
ΑΠ: Σύνδεση αισθητήρα θερμοκρασίας MJS22 σε online mode στο mind+  

By Βασίλης Οικονόμου, 2 days ago

  @konstad116 καλημέρα σας. Α. Στην offline κατάσταση του Mind+ ο αισθητήρας συνδέεται στις ψηφιακές θύρες D5, D6, D7, D8 και D9 του ARD:icon (arduino Uno). Με το πρόσθετο μπορείτε να τον διαβάσετε ...
Σύνδεση αισθητήρα θερμοκρασίας MJS22 σε online mode στο mind+  

By Konstantinidou Angeliki, 2 days ago

  Θα ήθελα να με συμβουλέψετε για τη σύνδεση αισθητήρα θερμοκρασίας MJS22 σε online mode, ώστε να μπορώ να δημιουργήσω διάγραμμα τιμών θερμοκρασίας στο mind+. Έχω υλοποιήσει το διάγραμμα φωτεινότητας, α...
Προθεσμία υποβολής portfolio για την κατηγορία open δημοτικού  

By Μεγαρχιώτη χριστινα, 3 days ago

  Καλησπέρα! Αν και υπάρχει ξανά σχετική ερώτηση για το θέμα του δημοτικού Γ-Στ, θυμάμαι πολύ καλά ότι στη ζωντανή ενημέρωση μέσω youtube αναφέρθηκε ότι η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης είναι μία βδο...
ΑΠ: Καταληκτική ημερομηνία ανάρτησης βίντεο για το Νηπιαγωγείο.  

By Βασίλης Οικονόμου, 4 days ago

  @christinaziata καλημέρα. Πριν τη διεξαγωγή του εκάστοτε Περιφερειακού. Καλή επιτυχία!
ΑΠ: Φωτογραφίες  

By Βασίλης Οικονόμου, 4 days ago

  @danai καλημέρα. αν έχω καταλάβει την ερώτηση, για τον φάκελο τεκμηρίωσης του έργου της Ομάδας (σύμφωνα με τις οδηγίες των κανονισμών) θα χρειαστούν φωτογραφίες όπου να φαίνονται τα στάδια της κατ...
Καταληκτική ημερομηνία ανάρτησης βίντεο για το Νηπιαγωγείο.  

By ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΖΙΑΤΑ, 4 days ago

  Καλησπέρα σας! Μπορείτε να μου πείτε μέχρι πότε μπορούμε να αναρτήσουμε τα βίντεο για την κατηγορία του Νηπιαγωγείου; Επιπλέον μέχρι ποια ημερομηνία μπορούμε να δηλώσουμε συμμετοχή στον διαγωνισμο; ...
Φωτογραφίες  

By Δαναη Παπαγεωργίου, 5 days ago

  Καλημέρα, ήθελα να κάνω κι ερώτηση. Φωτογραφίες από τις κατασκευές θέλετε από όλα τα πρότζεκτ ή αρκεί από ένα;;
ΑΠ: Φωτογραφικό Υλικό - Μορφή  

By Λεωνίδας Σουρτζόπουλος, 5 days ago

  @bo Νομίζω θα μου ήταν ποιο δύσκολο ... στο power point μου βγήκε λίγο ποιο ευκολα ... και θέλω να πιστεύω ποιο εντυπωσιακό ... Η αλήθεια είναι ότι η κατασκευές δεν έχουν τραβηχτεί με μορφή οδηγιών .....
ΑΠ: Προσχέδιο Μαθήματός - Διευκρινήσεις  

By Λεωνίδας Σουρτζόπουλος, 5 days ago

  @bo Κ. Οικονόμου για ακομά μία φορά σας ευχαριστώ ... Με βοηθήσατε πολύ και με τις διευκρινήσεις σας αλλα και τις απόψεις σας ... Καλή σας συνέχεια ...
ΑΠ: Φωτογραφικό Υλικό - Μορφή  

By Βασίλης Οικονόμου, 5 days ago

  @lsourtzo Θα μπορούσαν οι ξεχωριστές εικόνες να έχουν α/α ως FileName...
Page 1 / 6

 

 

 

Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.

"Ήταν 26 Μαρτίου του 2014 όταν πρωτοξεκίνησε τη λειτουργία της η ομάδα στο Google με τη σημερινή μορφή της εν είδει φόρουμ.
Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να παραδώσει τη σκυτάλη σε μία άλλη κοινότητα, πιο ενιαία, πιο ομοιογενή με τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM & Ολυμπιάδας Ρομποτικής που βρίσκεται εδώ..."

Άρης Λούβρης

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:

  • Τα στοιχεία και το περιεχόμενο που αναρτά στην ομάδα να μην προσβάλλουν, δυσφημούν ή υβρίζουν άλλα μέλη της ομάδας, άλλους επισκέπτες του δικτυακού τόπου και του Διαδικτύου γενικότερα, καθώς επίσης να ακολουθούν τους νόμους τα χρηστά ήθη και τα ήθη χρήσης του Διαδικτύου.
  • Δεδομένου του χαρακτήρα της ομάδας, το σύνολο του περιεχομένου που αναρτά κάθε μέλος δεν πρέπει να έχει ακατάλληλο περιεχόμενο
  • Το περιεχόμενο που αναρτάται πρέπει να χαρακτηρίζεται από το σεβασμό και την εξασφάλιση της ελευθερίας στην έκφραση κάθε μέλους της ομάδας και του Διαδικτύου γενικότερα.

Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.

Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.

wpChatIcon
wpChatIcon