Portal STEM Education

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

Skills Workshops
Engineering
Programming
Physical Science
Design & Technology
1821
Equipment (Greek Ministry)
Books
Best Practices
Tips & Extensions

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

5.00
(1 Rating)

Οδηγός S4, ARD:icon Ι & ΙΙ (ΙοΤ) με Mind+, v.01.0-11/06/2025 [ΝΕΟ]

About Course

Ένας εκπαιδευτικός οδηγός υποστήριξης για τα συστήματα S4, ARD:icon Ι & ΙΙ (ΙοΤ), το οποίο έχει σταλεί στα ΕΠΑΛ της χώρας, με ένα ενιαίο περιβάλλον οπτικοποιημένου προγραμματισμού (Scratch like) το Μind+. 

Μπορείτε να το δείτε και να το “κατεβάσετε” από την επιλογή [Resources] που θα εμφανιστεί στο μενού κάτω από την εικόνα όταν “εγγραφείτε” στο συγκεκριμένο αντικείμενο (κουμπί [Εγγραφείτε τώρα] δεξιά από την εικόνα του βιβλίου)

Στόχος του είναι να εισαγάγει τους αναγνώστες στον κόσμο του προγραμματισμού και των αυτοματισμών, χρησιμοποιώντας τον μικροεπεξεργαστή Arduino ESP32-E ή/και micro:bit και το φιλικό περιβάλλον οπτικοποιημένου προγραμματισμού Mind+.

Μέσα από απλά (βηματικής παρουσίασης) παραδείγματα και δραστηριότητες, οι μαθητές/τριες θα μάθουν να δημιουργούν αυτοματισμούς, να κατανοούν τις βασικές αρχές των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων και να αναπτύσσουν δεξιότητες λογικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων. 

Αποτελεί την πρώτη (1η) έκδοση και εμπλουτίζεται διαρκώς με περισσότερα ακόμη παραδείγματα και λειτουργίες…

  • Το πρόσθετο (extension) για Mind+ ARD:icon, S4 θα το βρείτε εδώ
  • Εφαρμογή που καταγράφει μετρήσεις από της σειριακή θύρα, τις προβάλει σε διάγραμμα και τις αποθηκεύει σε αρχείο .xlsx ή .csv (κατ’ επιλογή του χρήστη) εδώ

Ελπίζω να αποδειχτεί χρήσιμο.

Με εκτίμηση

Βασίλης Οικονόμου

Show More

What Will You Learn?

  • Η κατανόηση της λειτουργίας του πρόσθετου STEM extension.
  • Η σχεδίαση και η υλοποιήση απλών εφαρμογών σε Mind+ που αξιοποιούν τα S4 πακέτο που έχουν διανεμηθεί στα ΕΠΑΛ.
  • Η ενεργός εμπλοκή με τη συνδεσμολογία απλών περιφερειακών στο ARD:icon Ι & ΙΙ (IoT)
  • Η ολοκλήρωση στο εργαστήριο, ορισμένων από τους αυτοματισμούς που συναντάμε γύρω μας.
  • Η κατανόηση των βασικών μερών των ARD:icon Ι & ΙΙ (IoT) και των λειτουργιών τους. Ο αναγνώστης θα μάθει πώς λειτουργούν τα ARD:icon Ι & ΙΙ (IoT)και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν για τη δημιουργία αυτόνομων συστημάτων.
  • Η εξοικείωση με το περιβάλλον οπτικοποιημένου προγραμματισμού Mind+ για τη δημιουργία μικρών εφαρμογών/προγραμμάτων εύκολα, ακόμα και χωρίς προηγούμενη εμπειρία στον προγραμματισμό.
  • Η εφαρμογή ενεργών και παθητικών δοκιμών υλικών σε κατασκευές. Θα κατανοήσει πώς να αξιοποιεί και να ελέγχει υλικά, όπως αισθητήρες και κινητήρες, σε δοκιμές που απαιτούνται για την υλοποίηση αυτοματισμών.
  • Η επίλυση προβλημάτων κατά την ανάπτυξη έργων: Μέσω πρακτικών παραδειγμάτων, θα μπορεί να σχεδιάζει και να κατασκευάζει λειτουργικούς αυτοματισμούς, λύνοντας τεχνικά προβλήματα που θα προκύπτουν.
  • Η ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών στους τομείς της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών,
  • H ένταξη δραστηριοτήτων STEM στη διδακτική πρακτική.

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 1 Rating
5
1 Rating
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
Πολύ καλό και τεκμηριωμένο άψογα.
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?