Portal STEM Education

You will find the Team registration/registration form on the[Competitions] page. Details about the competition can be found here.

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

5.00
(4 Ratings)

Bee Explorer. Δραστηριότητες όπως: “Η παραγωγή του ελαιόλαδου” & “Ο Κύκλος του νερού”.

About Course

Το Bee Explorer είναι ένας μοναδικός τρόπος για να κάνουμε διαδραστική οποιαδήποτε πίστα BeeBot. Το BeeBot συνεργάζεται με το micro:bit για να “ζωντανέψει” τη διαδρομή του! Κινείται πάνω σε μια ειδική πίστα και αναγνωρίζει κάρτες που είναι τοποθετημένες σε διάφορα σημεία της διαδρομής του πάνω στην πίστα. Κάθε φορά που το Beebot διαβάζει μια κάρτα, ενεργοποιείται και αναπαράγεται αυτόματα ένα βίντεο που συνδέεται με το σημείο της πίστας στο οποίο βρίσκεται το Μελισσάκι μας, παρέχοντας πρόσθετες πληροφορίες και διαδραστική μάθηση. Έτσι, το BeeΒot  γίνεται ένα πολύτιμο και διασκεδαστικό εκπαιδευτικό εργαλείο, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία μάθησης για μικρούς και μεγάλους!   Σημείωση: Το υλικό και το μάθημα ενημερώνονται διαρκώς

Show More

What Will You Learn?

  • Ναι αναπτύξουν βασικές έννοιες του προσανατολισμού στο χώρο. Να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν έννοιες όπως "εμπρός", "πίσω", "δεξιά", "αριστερά", "προχωρώ", "γυρίζω", με την καθοδήγηση του Beebot.
  • Να ακολουθούν απλές εντολές κατεύθυνσης, εστιάζοντας στην ακρίβεια της κίνησης του ρομπότ.
  • Να εξοικειωθούν με τον προγραμματισμό και την αλληλουχία εντολών/ενεργειών. Να δώσουν απλές αλληλουχίες εντολών στο Beebot, κατανοώντας τη σημασία της σωστής σειράς κινήσεων.
  • Να αναγνωρίζουν τη σύνδεση μεταξύ εντολών και αποτελεσμάτων, ενισχύοντας την κατανόηση της αιτίας και του αποτελέσματος.
  • Να εφαρμόσουν τη μέθοδο δοκιμής και λάθους. Να δοκιμάζουν και να τροποποιούν τις εντολές τους όταν το Beebot δεν φτάνει στον επιθυμητό στόχο, προωθώντας τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων.
  • Να ενισχύσουν τις μαθηματικές δεξιότητες μέσω παιχνιδιών προσανατολισμού. Να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που ενισχύουν την κατανόηση του χώρου, όπως η τοποθέτηση του Beebot πάνω σε ένα πλαίσιο με διάφορα εμπόδια ή στόχους, με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων προσανατολισμού και στρατηγικής σκέψης.
  • Ναι αναπτύξουν συνεργασία και επικοινωνία μέσω ομαδικών δραστηριοτήτων. Να δουλεύουν σε ομάδες, καθορίζοντας και ελέγχοντας τις εντολές που δίνονται στο Beebot, ενισχύοντας τις δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας.
  • Να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητα και την αναλυτική σκέψη. Να συμμετέχουν σε δραστηριότητες όπου θα δημιουργούν τα δικά τους σχέδια και σενάρια για το πώς θα καθοδηγήσουν το Beebot για να φτάσει σε συγκεκριμένους στόχους, ενισχύοντας τη φαντασία και τη λογική τους σκέψη.

Course Content

01 Σκοπός, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα (για τους μαθητές/τριες)

  • Σκοπός
    00:00
  • Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
    00:00

02 Προαπαιτούμενα

03 Σύνδεση με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών

04 Δραστηριότητες / Εφαρμογές / Παραδείγματα

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 4 Ratings
5
4 Ratings
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
Πολύ χρήσιμο υλικό!
SN
3 weeks ago
Πολύ χρήσιμο και ενδιαφέρον!
Πολύ χρήσιμο!!!
Πάρα πολύ χρησιμο!
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?