Portal STEM Education

You will find the Team registration/registration form on the[Competitions] page. Details about the competition can be found here.

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

5.00
(1 Rating)

Ένα γιλέκο που αντιλαμβάνεται εμπόδια, βοηθός για άτομα με προβλήματα στην όραση

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Στοιχεία Δραστηριότητας

Δημιουργία ενός γιλέκου (prototype) και του προγράμματος που διαβάζει την απόσταση από τυχόν εμπόδιο και ανάλογα παράγει αντίστοιχο προειδοποιητικό ήχο.

Σκοπός:

Η ευαισθητοποίηση για προβλήματα συνανθρώπων μας όπως η μετακίνηση ατόμων με προβλήματα στην όραση.

Η αξιοποίηση αισθητήρων για την δημιουργία αυτοματισμού που προσαρμόζεται σε γιλέκο και βοηθά στη μετακίνηση ατόμων με προβλήματα στην όραση.

Η κατανόηση της δομής της σύγκρισης ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ

What Will You Learn?

  • Ονομάζω (Γνώση): τις περιφερειακές συσκευές και τους αισθητήρες (π.χ. αισθητήρας υπερήχων) που χρησιμοποιώ στον αυτοματισμό αυτό.
  • Ορίζω (Γνώση): τη δομή της συνθήκης ΕΑΝ – ΤΟΤΕ - ΑΛΛΙΩΣ.
  • Προετοιμάζω (Εφαρμογή): τη συνδεσμολογία του micro:bit με το Nezha, τον αισθητήρα υπερήχων και το εξωτερικό LED.
  • Συγκρίνω (και αντιπαραβάλλω) (Ανάλυση): τιμές από αισθητήρα υπερήχων/απόστασης για την αξιοποίησή τους στον αυτοματισμό ανίχνευσης εμποδίου.
  • Κατανοώ (Γνώσεις). την λειτουργία της δομής ΕΑΝ – ΤΟΤΕ – ΑΛΛΙΩΣ.
  • Προβληματίζομαι (Αξιολόγηση): για το πως θα μπορούσα να αξιοποιήσω το πρόγραμμα που δημιούργησα.

Course Content

Ακολουθία των βημάτων της δράσης

  • Τι είναι το Sonar (ηχοεντοπισμός)
    00:00
  • Η προσαρμογή των αισθητήρων στο γιλέκο (κατασκευή)
    00:00
  • Η συνδεσμολογία του εξοπλισμού (κατασκευή)
    00:00
  • Τι είναι η μεταβλητή (Θεωρία και βιντεομάθημα)
    06:49
  • Η βιβλιοθήκη που θα χρειαστεί στο MakeCode
    00:00
  • Το πρόγραμμα
    00:00

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 1 Rating
5
1 Rating
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
Ενδιαφέρον
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?