Portal STEM Education

You will find the Team registration/registration form on the[Competitions] page. Details about the competition can be found here.

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

5.00
(1 Rating)

Gigo House

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Aφορά τη δημιουργία συναρμολογούμενου “έξυπνου σπιτιού” από προκαθορισμένης κοπής χαρτόνια.
Oι μαθητές/τριες των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού εγκαθιστούν καλώδια και συνδέουν ηλεκτρονικά εξαρτήματα, όπως αισθητήρες, LEDs, servo κινητήρες, LCD οθόνες κ.λπ. Τα εξαρτήματα συνδέονται με μικροεπεξεργαστή micro:bit, τον οποίο οι μαθητές/τριες προγραμματίζουν μέσω του περιβάλλοντος Microsoft MakeCode για να υλοποιήσουν αυτοματισμούς, όπως το άνοιγμα παραθύρων ή ενεργοποίηση φωτισμού και πολλά άλλα. Η δράση συνδυάζει γνώσεις Τεχνολογίας, Φυσικών Επιστημών και Προγραμματισμού, προάγοντας τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τη βιωματική μάθηση.
 
Αποτελεί αρχική περιγραφή.
Eνημερώνεται διαρκώς με νέα αντικείμενα και δραστηριότητες…
Show More

What Will You Learn?

  • Περιγράφουν τη λειτουργία βασικών ηλεκτρονικών εξαρτημάτων όπως αισθητήρες, LEDs και servo κινητήρες.
  • Αναγνωρίζουν τη σημασία του μικροεπεξεργαστή micro:bit και των δυνατοτήτων του στον προγραμματισμό αυτοματισμών.
  • Εξηγούν πώς λειτουργούν οι αυτοματισμοί στο πλαίσιο ενός "έξυπνου σπιτιού".
  • Αντιλαμβάνονται την εφαρμογή τεχνολογιών αυτοματισμού για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας.
  • Συναρμολογούν και συνδέουν σωστά ηλεκτρονικά εξαρτήματα σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα.
  • Αναπτύσσουν απλά προγράμματα στο περιβάλλον Microsoft MakeCode για τον έλεγχο αυτοματισμών.
  • Εφαρμόζουν αρχές λογικής σκέψης και αλγοριθμικής επίλυσης προβλημάτων για τη δημιουργία λειτουργικών λύσεων.
  • Πραγματοποιούν δοκιμές και διορθώνουν σφάλματα (debugging) σε προγράμματα ή συνδέσεις υλικών.
  • Εκδηλώνουν περιέργεια και ενθουσιασμό για την επίλυση τεχνολογικών προκλήσεων.
  • Αξιολογούν θετικά τη χρήση της τεχνολογίας για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της βιωσιμότητας.
  • Αναπτύσσουν υπευθυνότητα απέναντι στη χρήση της ενέργειας και των πόρων μέσω της κατανόησης των αυτοματισμών.
  • Εφαρμόζουν έννοιες των μαθηματικών (υπολογισμοί, μέτρηση, γωνίες) και των φυσικών επιστημών (ρεύμα, κυκλώματα) στη δημιουργία ενός λειτουργικού μοντέλου.

Course Content

01 Σκοπός, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα και Μεθοδολογία (για τους μαθητές/τριες)

02 Προαπαιτούμενες γνώσεις

03 Σύνδεση με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών

04 Τα βασικά στοιχεία (μικροεπεξεργαστής, board, περιβάλλον προγραμματισμού, δομικά υλικά, κώδικας κ.λπ)

06 Δραστηριότητες / Εφαρμογές / Παραδείγματα

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 1 Rating
5
1 Rating
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
αρκετά ενδιαφέρον
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?