Portal STEM Education

You will find the Team registration/registration form on the[Competitions] page. Details about the competition can be found here.

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

5.00
(3 Ratings)

ΝΕΖΗΑ [Α μέρος]

About Course

Α. Περιεχόμενο μαθήματος

  1. Γιατί STEM από τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών.
  2. Το πακέτο ΝΕΖΗΑ (κουτί και περιεχόμενο, διάρθρωση)
  3. Γνωριμία με το μικροεπεξεργαστή micro:bit
  4. Αναλυτικά τα στοιχεία (αισθητήρες) και τα διακριτά μέρη της πλακέτας.
  5. Το περιβάλλον προγραμματισμού Microsoft MakeCode
  6. Λόγοι επιλογής του περιβάλλοντος για την ενασχόληση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.
  7. Η οθόνη εργασίας του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MakeCode.
  8. Οι επεκτάσεις λειτουργιών και εντολών του περιβάλλοντος και η ενσωμάτωσή τους στην εφαρμογή.
  9. Η πρώτη μας εφαρμογή ήχος και οθόνη (led panel) – ο έλεγχος των πλήκτρων του micro:bit.
  10. Ας αρχίσουμε με τις προγραμματιστικές δομές μέσα από τον πλήρη έλεγχο ενός κινητήρα με βάση τις τιμές του ποτενσιόμετρου.
  11. Η σημαντική μαθηματική συνάρτηση map (αντιστοίχιση τιμών δύο λιστών-πινάκων).
  12. Ο έλεγχος αισθητήρων και η αναπαράσταση τιμών τους σε διαγράμματα.
  13. Το παράδειγμα του γιλέκου που αντιλαμβάνεται τα εμπόδια στο χώρο, βοήθημα για άτομα με προβλήματα στην όραση.
  14. Παρουσίαση περιφερειακού διαγωνισμού 1821.
Show More

What Will You Learn?

  • Γνωριμία με τον μικροεπεξεργαστή micro:bit.
  • Γνωριμία με το προγραμματιστικό περιβάλλον MakeCode.
  • Συνδεσμολογία αισθητήρων και αξιοποίηση των τιμών τους.
  • Συνδεσμολογία ενεργών και παθητικών δομικών υλικών.
  • Βασικές δομές προγραμματισμού.
  • Αναπαραστάσεις τιμών από αισθητήρες σε διαγράμματα.
  • Οι μαθητές/τριες έρχονται σε επαφή με έννοιες της μηχανικής και αναπτύσσουν τις κατασκευαστικές τους δεξιότητες, την ευρηματικότητα και τη διερευνητική σκέψη.
  • Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν σε δημιουργικές δραστηριότητες, που στόχο έχουν μέσα από παιχνίδι και ευρηματική απασχόληση να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες και να κατανοήσουν βασικές έννοιες της επιστήμης και της τεχνολογίας.
  • Οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν τη δουλειά τους αναλύοντας την κατασκευή τους καθώς και τον τρόπο εργασίας τους.

Course Content

micro:bit – Nezha – Microsoft MakeCode

Αποκτήστε μια βεβαίωση

Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.

selected template

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 3 Ratings
5
3 Ratings
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
ZI
2 weeks ago
Μια χαρά
YN
2 months ago
helpful course
Το 4ωρο βίντεο από την αντίστοιχη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν χρηστικό και βοήθησε πάρα πολύ στο να δημιουργηθεί μία αντίληψη πάνω στο πακέτο nezha, όπως και στο να στήσουμε τα πρώτα σχέδια μαθήματος για τη ρομποτική στο σχολείο.
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?