Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Portal STEM Education

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

Εργαστήριο Δεξιοτήτων Κινηματικής

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media
00:00
08:02

About Course

Η διδασκαλία της Κινηματικής με την Εκπαιδευτική Ρομποτική παρέχει έναν απτό και διαδραστικό τρόπο στους μαθητές να εξερευνήσουν αφηρημένες έννοιες της κίνησης, όπως η ταχύτητα και η επιτάχυνση, μέσω πρακτικών πειραματισμών. Προγραμματίζοντας και ελέγχοντας ρομπότ, οι μαθητές θα παρατηρήσουν και θα χειριστούν άμεσα τις παραμέτρους που επηρεάζουν την κίνηση. Θα συλλέγουν δεδομένα και θα αναλύουν τα αποτελέσματα, προωθώντας τη βαθύτερη κατανόηση των αρχών της κινηματικής. Αυτό το πρόγραμμα προωθεί τη διεπιστημονική μάθηση, ενσωματώνοντας έννοιες από τη Φυσική, τα Μαθηματικά, τη Μηχανική και την Επιστήμη των Υπολογιστών. Επίσης, η ενσωμάτωση του BBC micro:bit στη διδασκαλία της κινηματικής, προωθεί την υπολογιστική σκέψη και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, ενισχύοντας την κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη.

Παρακαλώ αναζητήστε τα συνημμένα αρχεία για τον Οδηγό Εκπαιδευτικού και την Αντιστοίχιση με τις ενότητες του ΑΠΣ ανά δραστηριότητα.

Show More

What Will You Learn?

  • Κατανόηση βασικών εννοιών: Διασφάλιση ότι οι μαθητές κατανοούν βασικές έννοιες όπως η θέση, η μετατόπιση, η ταχύτητα και η επιτάχυνση.
  • Εφαρμογή μαθηματικών τύπων: Διδάξτε στους μαθητές να εφαρμόζουν μαθηματικούς τύπους για την επίλυση προβλημάτων που αφορούν την κίνηση, όπως οι εξισώσεις της κίνησης για σταθερή επιτάχυνση.
  • Γραφική ανάλυση: Βοηθήστε τους μαθητές να ερμηνεύουν και να αναλύουν γραφικές παραστάσεις που αναπαριστούν την κίνηση, όπως γραφικές παραστάσεις θέσης-χρόνου και ταχύτητας-χρόνου.
  • Κατανόηση του διανυσματικού συμβολισμού: Εισάγετε τη διανυσματική συμβολική και διδάξτε στους μαθητές πώς να αναπαριστούν διανύσματα μετατόπισης, ταχύτητας και επιτάχυνσης.
  • Διαφοροποίηση μεταξύ κλιμάκων και διανυσμάτων: Εξασφαλίστε ότι οι μαθητές κατανοούν τη διαφορά μεταξύ κλιμακωτών μεγεθών (όπως η ταχύτητα) και διανυσματικών μεγεθών (όπως η ταχύτητα), καθώς και τις αντίστοιχες μονάδες τους.
  • Κίνηση βλήματος: Διδάξτε στους μαθητές την κίνηση βλήματος, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου ανάλυσης της κίνησης αντικειμένων που κινούνται σε δύο διαστάσεις υπό την επίδραση της βαρύτητας.
  • Συνεργατική μάθηση: Προώθηση συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης, όπου οι μαθητές μπορούν να συνεργάζονται για να επιλύουν προβλήματα, να συζητούν έννοιες και να μαθαίνουν ο ένας από την οπτική γωνία του άλλου.

Course Content

Δραστηριότητα 01 – Θέση & Χρόνος στην Κινηματική

  • Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
    00:00
  • Οδηγός Εκπαιδευτικού
    00:00
  • Παρουσίαση Μαθήματος
    00:00
  • Φύλλο Εργασίας
    00:00

Δραστηριότητα 02 – Μετατόπιση, Διάστημα & Χρονική Διάρκεια

Δραστηριότητα 03 – Διάγραμμα Θέσης-Χρόνου στην ΕΟΚ

Δραστηριότητα 04 – Μελέτη Ταχύτητας στην Κινηματική

Δραστηριότητα 05 – Κίνηση με Μεταβαλλόμενη Ταχύτητα

Δραστηριότητα 06 – Περιοδική Κίνηση και τα Μεγέθη της

Δραστηριότητα 07 – Τα Μεγέθη της Ταλάντωσης

Δραστηριότητα 08 – Κίνηση σε δύο Διαστάσεις

Δραστηριότητα 09 – Ομαλή Κυκλική Κίνηση

Αποκτήστε μια βεβαίωση

Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.

selected template

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?