Portal STEM Education

You will find the Team registration/registration form on the[Competitions] page. Details about the competition can be found here.

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

4.40
(5 Ratings)

Χτίζοντας Ομάδες και σχέσεις μεταξύ των Ομάδων… με τουβλάκια… σε οκτώ (8) βήματα

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Ζητούμενο, πριν ξεκινήσουμε το μάθημα  (στην αρχή της σχολικής χρονιάς) με τα παιδιά, είναι να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ομάδες εργασίας, στις οποίες τα μέλη θα συνεργάζονται αρμονικά προσφέροντας το καθένα τις δικές του δεξιότητες μέσα σε ένα όσο το δυνατόν κοινό πλαίσιο αξιών, ώστε να αποκτήσουν γνώσεις και να αναπτύξουν δεξιότητες, που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν ή και να καλλιεργήσουν δεξιότητες που έχουν ήδη αναπτύξει.

Τα μέλη πρέπει να γνωριστούν καλά μεταξύ τους για να μπορέσουν να γίνουν όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά προς όφελος των αποτελεσμάτων της ομάδας, να λειάνουν τις όποιες διαφορές τους χωρίς να αλλοιωθούν τα δημιουργικά χαρακτηριστικά του καθενός και να βρουν τον καλύτερο και αποδοτικότερο δρόμο επικοινωνίας. Και όλα αυτά, με ένα παιγνιώδη, ευχάριστο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Στην προσπάθεια αυτή, οι κατασκευές με δομικά στοιχεία προσφέρουν μοναδική δυνατότητα προσομοίωσης των σχέσεων που αναπτύσσονται.

Οι μαθητές πρέπει, μέσα από τη δράση αυτή, να κατανοήσουν ότι το παραδοτέο τους μπορεί να δημιουργείται ακόμα και για σκοπό που αποκλίνει από τον τελικό και ότι, στη συνέχεια, μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο παραλλασσόμενο  ή και μεταβαλλόμενο ή και μερικώς μετασχηματιζόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό.

Ακολουθεί μια βασική περιγραφή των βημάτων υλοποίησης της δράσης…

Show More

What Will You Learn?

  • Να δημιουργώ κατασκευές με δομικά παθητικά υλικά ακολουθώντας κανόνες.
  • Να συνεργάζομαι για τη βελτίωση του παραδοτέου.
  • Ότι το παραδοτέο μας μπορεί να δημιουργείται ακόμα και για σκοπό που αποκλίνει από τον αρχικό ή ακόμα και από τον τελικό.
  • Ότι το παραδοτέο μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο παραλλασσόμενο ή και μεταβαλλόμενο ή και μερικώς μετασχηματιζόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό.

Course Content

Βήματα υλοποίησης της δράσης

  • Βήμα πρώτο (Προετοιμασία δραστηριότητας)
    00:00
  • Βήμα δεύτερο (Ατομική εργασία – Ατομική κατασκευή)
    00:00
  • Βήμα τρίτο (Ατομική παρουσίαση κατασκευής)
    00:00
  • Βήμα τέταρτο (Αναζήτηση του κοντινού συνεργάτη)
    00:00
  • Βήμα πέμπτο (Δημιουργία Ομάδας)
    00:00
  • Βήμα έκτο (Ομαδική εργασία – Ομαδική κατασκευή)
    00:00
  • Βήμα έβδομο (Ομαδική παρουσίαση)
    00:00
  • Βήμα όγδοο (Η χαρά της δημιουργίας)
    00:00

Student Ratings & Reviews

4.4
Total 5 Ratings
5
3 Ratings
4
1 Rating
3
1 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
Πράγματι χρήσιμο. Εύκολο γρήγορο κ ενδιαφέρον!
D
2 months ago
Λογική και παιδαγωγική η σειρά ενεργειών! Η κριτική μου θα ήταν ωστόσο ολοκληρωμένη και επικοδομητική μετά την εφαρμογή των συγκεκριμένων προτάσεων στην ομάδα μου.
SN
2 months ago
Αναλυτικό και ενδιαφέρον. Θα το εφαρμόσω στην τάξη!
Εύκολα υλοποιήσιμο και ευκαιρία δημιουργίας για τα παιδιά. Ευχαριστούμε.
G
8 months ago
Ευχαριστούμε
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?