Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Portal STEM Education

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

4.63
(8 Ratings)

“Χτίζοντας” Ομάδες και σχέσεις μεταξύ των μελών… με τουβλάκια, σε 8 βήματα

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Ζητούμενο, πριν ξεκινήσουμε το μάθημα  (στην αρχή της σχολικής χρονιάς) με τα παιδιά, είναι να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ομάδες εργασίας, στις οποίες τα μέλη θα συνεργάζονται αρμονικά προσφέροντας το καθένα τις δικές του δεξιότητες μέσα σε ένα όσο το δυνατόν κοινό πλαίσιο αξιών, ώστε να αποκτήσουν γνώσεις και να αναπτύξουν δεξιότητες, που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν ή και να καλλιεργήσουν δεξιότητες που έχουν ήδη αναπτύξει.

Τα μέλη πρέπει να γνωριστούν καλά μεταξύ τους για να μπορέσουν να γίνουν όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά προς όφελος των αποτελεσμάτων της ομάδας, να λειάνουν τις όποιες διαφορές τους χωρίς να αλλοιωθούν τα δημιουργικά χαρακτηριστικά του καθενός και να βρουν τον καλύτερο και αποδοτικότερο δρόμο επικοινωνίας. Και όλα αυτά, με ένα παιγνιώδη, ευχάριστο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Στην προσπάθεια αυτή, οι κατασκευές με δομικά στοιχεία προσφέρουν μοναδική δυνατότητα προσομοίωσης των σχέσεων που αναπτύσσονται.

Οι μαθητές πρέπει, μέσα από τη δράση αυτή, να κατανοήσουν ότι το παραδοτέο τους μπορεί να δημιουργείται ακόμα και για σκοπό που αποκλίνει από τον τελικό και ότι, στη συνέχεια, μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο παραλλασσόμενο  ή και μεταβαλλόμενο ή και μερικώς μετασχηματιζόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό.

Ακολουθεί μια βασική περιγραφή των βημάτων υλοποίησης της δράσης…

Show More

What Will You Learn?

  • Να δημιουργώ κατασκευές με δομικά παθητικά υλικά ακολουθώντας κανόνες.
  • Να συνεργάζομαι για τη βελτίωση του παραδοτέου.
  • Ότι το παραδοτέο μας μπορεί να δημιουργείται ακόμα και για σκοπό που αποκλίνει από τον αρχικό ή ακόμα και από τον τελικό.
  • Ότι το παραδοτέο μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο παραλλασσόμενο ή και μεταβαλλόμενο ή και μερικώς μετασχηματιζόμενο που εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό.

Course Content

Βήματα υλοποίησης της δράσης

  • Βήμα πρώτο (Προετοιμασία δραστηριότητας)
    00:00
  • Βήμα δεύτερο (Ατομική εργασία – Ατομική κατασκευή)
    00:00
  • Βήμα τρίτο (Ατομική παρουσίαση κατασκευής)
    00:00
  • Βήμα τέταρτο (Αναζήτηση του κοντινού συνεργάτη)
    00:00
  • Βήμα πέμπτο (Δημιουργία Ομάδας)
    00:00
  • Βήμα έκτο (Ομαδική εργασία – Ομαδική κατασκευή)
    00:00
  • Βήμα έβδομο (Ομαδική παρουσίαση)
    00:00
  • Βήμα όγδοο (Η χαρά της δημιουργίας)
    00:00

Student Ratings & Reviews

4.6
Total 8 Ratings
5
6 Ratings
4
1 Rating
3
1 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!
SP
1 month ago
Ήταν πολύ χρήσιμο το μάθημα, αφού τα νήπια μέσα από την υλοποίησή του έμαθαν ότι μέσω της συνεργασίας μπορούμε να είμαστε πολύ δημιουργικοί, ότι πρέπει να συμβιβαζόμαστε και να υποχωρούμε όταν χρειάζεται προκειμένου να έχουμε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα μέσω της ομαδικής δουλειάς.
Πολύ καλό !!!
Πράγματι χρήσιμο. Εύκολο γρήγορο κ ενδιαφέρον!
D
4 months ago
Λογική και παιδαγωγική η σειρά ενεργειών! Η κριτική μου θα ήταν ωστόσο ολοκληρωμένη και επικοδομητική μετά την εφαρμογή των συγκεκριμένων προτάσεων στην ομάδα μου.
SN
5 months ago
Αναλυτικό και ενδιαφέρον. Θα το εφαρμόσω στην τάξη!
Εύκολα υλοποιήσιμο και ευκαιρία δημιουργίας για τα παιδιά. Ευχαριστούμε.
G
10 months ago
Ευχαριστούμε
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?