Portal STEM Education

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

Skills Workshops
Engineering
Programming
Physical Science
Design & Technology
1821
Equipment (Greek Ministry)
Books
Best Practices
Tips & Extensions

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

The Doppler Effect [GR]

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Μέσω αυτής της δραστηριότητας μπορούμε να παρατηρήσουμε το φαινομένο Doppler για ηχητική πηγή που εκτελεί περιστροφική κίνηση. Η παρατήρηση γίνεται μέσω του λογισμικού Audacity, όπου και πραγματοποιούμε ανάλυση πάνω στα ηχητικά σήματα που λαμβάνουμε.

What Will You Learn?

  • Κατανόηση του Φαινομένου Doppler: Θα παρατηρήσουν πώς αλλάζει η συχνότητα του ήχου όταν η πηγή του ήχου κινείται σε σχέση με τον παρατηρητή. Αυτό δείχνει μια θεμελιώδη έννοια στην φυσική των κυμάτων και βοηθά στη σύνδεση καθημερινών φαινομένων (όπως η σειρήνα ενός ασθενοφόρου) με επιστημονικές έννοιες.
  • Πρακτική Χρήση Τεχνολογίας: Η ενασχόληση με την Doppler Effect Unit και το λογισμικό Audacity εισάγει τους μαθητές σε σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές έρευνας, ενισχύοντας την τεχνολογική τους επάρκεια και το ενδιαφέρον τους στους τομείς STEM.
  • Εφαρμογή επιστημονικών μεθόδων και ανάλυση δεδομένων: Χρησιμοποιώντας το μικρόφωνο και το λογισμικό Audacity, οι μαθητές μαθαίνουν πώς να καταγράφουν και να αναλύουν τον ήχο, ενώ παράλληλα αποκτούν εμπειρία με την πειραματική διαδικασία, τη συλλογή δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων με βάση τις παρατηρήσεις τους. Επιπλέον, το Audacity τους δίνει τη δυνατότητα να αναλύουν τις μετατοπίσεις συχνοτήτων στην ηχογράφηση, που συμβάλλει στη σύγκριση των πειραματικών αποτελεσμάτων με τις θεωρητικές προσδοκίες.

Course Content

Παρατήρηση του Φαινομένου Doppler

  • Σκοπός
  • Υλικά
  • Στοιχεία Θεωρίας
  • Δραστηριότητα: Παρατήρηση του Φαινομένου Doppler

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?