Portal STEM Education

Αυτή την περίοδο υπάρχει στο προσκήνιο η αξιοποίηση του εξοπλισμού του Υπουργείου. Για το λόγο αυτό δημιουργούνται καλώδια με τα οποία μπορούν να συνεργαζονται αισθητήρες με όσο το δυνατόν περισσότερα boards, το STEM Extension με το οποίο μπορούμε να προγραμματίζουμε S1 , S2, R2  και  NEZHA και Gigo με Mind+, Δομικά υλικά τύπου Lego, Yποστηρικτικό υλικό με μαθήματα σχετικά και βιβλία και προτάσεις. Ολοκληρώθηκαν τα σεμινάρια για την αξιοποίηση του εξοπλισμού που υπάρχει στα Σχολεία.

Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.

Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.

Καλή πλοήγηση.

Πληροφορίες/Νέα/Ανακοινώσεις

Δίωρο διαζώσης σεμινάριο για τον εξοπλισμό ρομποτικής των Σχολείων
(Μαράσλειο 22/2/2024 12:30-14:30)

Τίτλος σεμιναρίου: Απλές Δομές για έξυπνες λύσεις: Εξερευνώντας αυτοματισμούς με Mind+ και τον εξοπλισμό ρομποτικής των Σχολείων.

 

Δήλωση συμμετοχής (δωρεάν)  εδώ  

 

Η Τεχνολογία Ρομποτικής και Αυτοματισμών βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο της σύγχρονης εκπαιδευτικής διαδικασίας, προσφέροντας στους μαθητές μοναδικές ευκαιρίες για δημιουργία, επίλυση προβλημάτων και ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Στο εργαστήριο, θα παρουσιαστούν τρόποι αξιοποίησης του διαθέσιμου σχολικού εξοπλισμού ρομποτικής, όπως τα ARD:icon S1&S2, NEZHA micro:bit, Gigo σε ένα και μόνο περιβάλλον οπτικοποιημένου προγραμματισμού το Mind+ (με τον πυρήνα του scratch) για τη δημιουργία καινοτόμων αυτοματισμών.

Εστιάζοντας στο Mind+ ένα πολλά υποσχόμενο περιβάλλον οπτικοποιημένου προγραμματισμού, θα αναλυθούν πρακτικά παραδείγματα που επιτρέπουν την κατασκευή έξυπνων λύσεων με βασικές αρχές προγραμματισμού και ηλεκτρονικής. Οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν πώς απλές δομές, μπορούν να οδηγήσουν σε εξαιρετικά λειτουργικές εφαρμογές αυτοματισμών όπως αυτές που συναντάμε καθημερινά γύρω μας.

Ενδεικτικές δραστηριότητες περιλαμβάνουν τον προγραμματισμό αισθητήρων για μέτρηση αποστάσεων και φυσικών μεγεθών, τον έλεγχο φωτισμού, κίνησης και την ενσωμάτωση συστημάτων IoT. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η σύνδεση θεωρίας και πράξης, ενώ παρέχονται στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία για να υποστηρίξουν την καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης στους μαθητές.

Η παρουσίαση που θα διαθέσει αρκετό υποστηρικτικό οπτικοακουστικό υλικό (δύο βιβλία, πρόσθετα εντολών και λειτουργιών, πρόσβαση σε διαδικτυακά πολυτροπικά μαθήματα) δίνει έμφαση στη δυνατότητα αξιοποίησης υπάρχοντος εξοπλισμού, καθιστώντας την εισαγωγή στη ρομποτική και τους αυτοματισμούς προσιτή και ευέλικτη. Θα παρουσιαστούν επίσης πρακτικές ιδέες για την σύνδεση των δραστηριοτήτων σε μαθήματα Μαθηματικών, Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών συνδεόμενα σε μια ST[R]EAM προσέγγιση.

Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήριο, οι εκπαιδευτικοί θα πάρουν ιδέες, δημιουργώντας ένα μαθησιακό περιβάλλον όπου η τεχνολογία γίνεται μέσο καινοτομίας και επίλυσης καθημερινών προκλήσεων.

 

4ο Συμπόσιο: To Δέντρο της Logo εν Ελλάδα
(Μαράσλειο 22/2/2024 12:30-14:30)

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2024

Περιφερειακοί Αττικής (23/3/2024 - Κατηγορία 1821)

Διαδικτυακά μαθήματα σε Εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο του έργου 1821

Η χαρά στα πρόσωπα των παιδιών, μέσα από σπινθηροβόλα βλέμματα…

…27 ώρες εργασίας στο «πεδίο» … σε 3 λεπτά video, από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.

 

Φιλοξενώντας ένα σπουδαίο Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας τους, οι μαθητές/τριες αναπτύσσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα και ασχολούνται με πολύπλοκες δομές σε επίπεδο σχεδιασμού αλλά κυρίως υλοποίησης, …προσφέρεις… 

Η ανακαλυπτική μέθοδος που απαιτούν τέτοιου είδους διεπιστημονικές δραστηριότητες, βοηθά κυρίως στη διαθεματική προσέγγιση των εργασιών, με στόχο αφ’ ενός την κινητοποίηση της δημιουργικότητας των παιδιών και την κατανόηση σύγχρονων προβλημάτων, αφ’ ετέρου την καλλιέργεια δεξιοτήτων έρευνας, επίλυσης προβλημάτων, λογικής και κριτικής σκέψης, ψυχοκινητικών δεξιοτήτων, χωρικής αντίληψης καθώς και την αυτονομία των μαθητών/τριών μέσα από συνθήκες δοκιμής και λάθους.

“…κοιτώντας στα μάτια των παιδιών, μπορείς να δεις τη χαρά τους …φτάνει να το θέλεις…

Eίναι ένας από τους σημαντικούς λόγους ύπαρξης μας…

Να τους δίνουμε ευκαιρίες να αναπτύξουν τις ικανότητες τους.

Να τους δίνουμε ευκαιρίες να ξεδιπλώνουν τα ταλέντα τους.

Να τους δίνουμε ευκαιρίες να χαίρονται…

Κι ο κόπος όλων μας εξανεμίζεται…

Κι ο κόπος όλων μας γίνεται λιθαράκι για μια προοπτική…”

[BO]

wpChatIcon
wpChatIcon