Νέα σελίδα με [Νέες αναπτύξεις]
Φόρμα δήλωσης/εγγραφής των Ομάδων, στη σελίδα [Διαγωνισμοί]. Στοιχεία για το διαγωνισμό θα βρείτε εδώ.
Αυτή την περίοδο υπάρχει στο προσκήνιο η αξιοποίηση του εξοπλισμού του Υπουργείου. Για το λόγο αυτό δημιουργούνται καλώδια με τα οποία μπορούν να συνεργαζονται αισθητήρες με όσο το δυνατόν περισσότερα boards, το STEM Extension με το οποίο μπορούμε να προγραμματίζουμε S1 & S2 με Mind+, Δομικά υλικά τύπου Lego, Yποστηρικτικό υλικό με μαθήματα σχετικά και βιβλία και προτάσεις. Ξεκίνησαν σεμινάρια για την αξιοποίηση του εξοπλισμού που υπάρχει στα σχολεία.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η προετοιμασία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τον οποίο, η φόρμα εγγραφής Ομάδων, ενημερωτικά στοιχεία, τα webinars προετοιμασίας των εκπαιδευτικών κ.λπ βρίσκονται εδώ.
Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.
Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.
Καλή πλοήγηση.
Νήμα για την Ανοικτή Kατηγορία Γυμνασίου – Λυκείου: «Μπορούμε να Ζήσουμε στον Άρη»
Θα μπορούσατε να μας υποδείξετε, που έχουν ανακοινωθεί οι κανόνες για το διαγωνισμό αυτής της κατηγορίας;
Η περιγραφή/οι κανόνες της συγκεκριμένης κατηγορίας έχουν αναρτηθεί στη σελίδα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024-2025 και μπορείτε να τις βρείτε εδώ.
Στο πρώτο webinar για αυτή την κατηγορία, που θα διεξαχθεί στις 5 Νοεμβρίου 2024 / 6μμ θα αναλύσουμε τα ζητούμενα και θα συζητήσουμε όλες τις παραμέτρους γύρω από αυτή την κατηγορία. Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο webinar εδώ.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το πρώτο webinar εδώ ( https://www.youtube.com/watch?v=DME5OGwTTgY ) και να κατεβάσετε τη σχετική παρουσίαση απο τα συνημμένα.
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.