Μπορούμε να σχεδιάσουμε το δικό μας μονοπάτι γνώσης και δεξιοτήτων.
Ξεκινώντας από το τι είμαι και που θέλω να φτάσω, καταλήγουμε να περάσουμε από ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο υπάρχει στο [Αποθετήριο] και στη [δομή του Αποθετηρίου] που είναι οργανωμένο για να διευκολύνει αυτή τη διαδρομή.
Καλή πλοήγηση.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΛΕΓAN ΜΕΧΡΙ 6, ΕΝΩ ΟΙ ΝΕΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΗΨΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕΣ? ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ NEZHA ΠΟΥ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΩ ΔΕΝ ΕΠΕΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ BRICK
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλή σας ημέρα,
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕΣ? ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΕΝΑΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Βεβαίως μπορεί να έχει.
Δείτε αντίστοιχα στους κανόνες (σελ.5) σχετικά με το βοηθητικό σύστημα.
Καλή συνέχεια!
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.