At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.
The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.
We can design our own knowledge and skills path.
Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.
Good navigation.
Καλησπέρα, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί δεν έχω καταλάβει καλά, αν μετά τη συλλογή των δεδομένων από τους αισθητήρες θα πρέπει να ενεργοποιείται κάποιος μηχανισμός ανάλογα με την τιμή που έχει καταγραφεί; (πχ, χαμηλή θερμοκρασία - ενεργοποίηση κλιματιστικού) ή απλά οι τιμές θα αποστέλονται;
Καλημέρα σας,
η παρουσία του οποιοδήποτε μηχανισμού δεν είναι απαραίτητη και δεν απαιτείται.
Ενδεχομένως όμως, ανάλογα με την ιδέα που αποφάσισαν οι μαθητές να υλοποιήσουν, να είναι χρήσιμη η ύπαρξη ενός ή περισσότερων μηχανισμών για την πληρέστερη παρουσίαση του project.
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.