At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.
The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.
We can design our own knowledge and skills path.
Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.
Good navigation.
Καλησπέρα σας, έχω προσπαθήσει πολλές φορές να ανεβάσω τα pdf αρχεία με τις υπεύθυνες δηλώσεις των παιδιών (4 παιδιά). Η πρώτη δήλωση μου εμφανίζεται με 100% ανέβασμα ωστόσο οι υπόλοιπες 3 με κάποιο ποσοστό που δεν αυξάνεται ακόμα και μετά το πέρας κάποιας ώρας. Δοκίμασα να μειώσω το μέγεθος του αρχείου αλλά πάλι το ίδιο. Αυτό έχει συμβεί σε πολλές προσπάθειές μου να τα ανεβάσω και σε διαφορετικές ημέρες. Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα; Έχω δοκιμάσει και το αρχείο με λατινικούς χαρακτήρες, ελληνικούς κτλ. Παρακαλώ ενημερώστε μας. Ευχαριστώ
Καλησπέρα σας. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου στείλετε ένα από αυτά τα αρχεία (στο economou.v@gmail.com) να κάνω κάποια δοκιμή στην φόρμα σας.
@bo σας έστειλα μειλ, ευχαριστώ.
Με σύρσιμο πήρε τα αρχεία ωστόσο τώρα εμφανίζει μήνυμα invalid captcha...
Georgitziki Natalia Το είδα. Η φόρμα σας με το σύνολο των στοιχείων που περιέχει, έχει ανέβει. Καλή επιτυχία στο Διαγωνισμό.
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.