At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.
The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.
We can design our own knowledge and skills path.
Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.
Good navigation.
Στο έντυπο όπου περιγράφονται αυτοί οι αυτοματισμοί (Ε1 και Ε2) αναφέρει ότι το ρομποτικό σύστημα-μηχανισμός πρέπει να δημιουργεί από κάποια ακόλουθα συστήματα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κινητήρες του microbit;;;
Καλή Χρονιά με υγεία.
Γενική αρχή είναι να χρησιμοποιούνται τα υλικά εκείνα που λύνουν τη δοκιμασία σύμφωνα με τον τρόπο του την προσεγγίζετε. Άρα η απάντηση στην ερώτηση σας θα μπορούσε να είναι ΝΑΙ.
Για να γίνω όμως πιο συγκεκριμένος/σαφής στην απάντηση, θα ήθελα να σας ρωτήσω τι κινητήρες εννοείτε; Το ρωτώ αυτό διότι ανάλογα με το σε πιο HUB/Brick/BOARD (π.χ. NEZHA, microSHIELD, Gigo, κ.λπ ) συνδεθεί το micro:bit, οι κινητήρες μπορεί να διαφέρουν.
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.