At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.
The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.
We can design our own knowledge and skills path.
Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.
Good navigation.
Καλησπέρα σας ...
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποιες πληροφορίες σχετικά με με το προσχέδιο μαθήματος (Παραδοτέο 2).
Υπάρχει ενότητα "Κατασκευή", αφήνοντας να εννοηθεί ότι το θέμα του 45' λεπτου μαθήματος που θα παρουσιάσουμε θα πρέπει αναγκαστικά να εμπεριέχει συναρμολόγηση.
Έχω την αίσθηση ότι μπορεί να δοθεί η εντύπωση ότι, ότι κάποια άλλα κομμάτια με τα οποία καταπιανόμαστε στο πλαίσιο του ομίλου ρομποτικής, είναι λιγότερο σημαντικά.
Φέτος για παράδειγμα σε περίπου στα μισά μαθήματα ασχοληθήκαμε με την ανάλυση θεμάτων που αφορούσαν περισσότερο θεωρητικά κομμάτια για το διάστημα , τον άρη , κτλ ... και φυσικά πολύ κώδικα που είναι απαραίτητος για τα projects.
Σαν σκέψη που έκανα θα με ενδιέφερε σαν σχέδιο μαθήματος να παρουσιάσω για παράδειγμα το μάθημα που εξηγούσα στα παιδιά
αλλά σε αυτό κατασκευή δεν υπάρχει ...
Θα μπορούσα αντίστοιχα να ανεβάσω για παράδειγμα φωτογραφίες απο τον κώδικα ή το ίδιο το αρχείο ?
Η' πρέπει οποσδήποτε στο σχέδιο μαθήματος να υπάρχει κατασκευή ?
ευχαριστώ ...
@lsourtzo καλησπέρα. Παρουσιάζετε πολύ ωραία τον πολύ χρήσιμο (κατά τη γνώμη μου) τρόπο που εργάζεστε με τα παιδιά.
Αν προσέξατε ο βασικός κορμός του σχεδίου μαθήματος βασίζεται σε 4Cs: Σύνδεση (Connect) - Κατασκευή (Construct) - Κατασκευή (Construct) - Επέκταση (Continue).
Σίγουρα έχετε διαβάσει συγκεκριμένα για την Κατασκευή (Construct) "Περιέχει: [1] Καταγραφή οδηγιών με βάση τις οποίες οι μαθητές κατασκευάζουν μοντέλα που ενσωματώνουν τις έννοιες που σχετίζονται με τους βασικούς στόχους μάθησης . [2] Συμβουλές για δοκιμές και διασφάλιση ότι κάθε μοντέλο λειτουργεί όπως προβλέπεται. [3] Αναλυτικά βήματα με φωτογραφικές ή λεκτικές οδηγίες για την κατασκευή. [4] Αναλυτικές οδηγίες για τον προγραμματισμό του μοντέλου. [5] Τον κώδικα σε μορφή αρχείου προς τη διευκόλυνση του διδάσκοντα."
Η κατασκευή λοιπόν, είναι κατά τη γνώμη μου σημαντικό στοιχείο στην όλη STEM προσέγγιση. Φαντασία, Ευρηματικότητα, Μηχανική (ανάλυση και σύνθεση), Λεπτή κινητικότητα, Διερεύνηση, Συνεργατική διάθεση από τα μέλη της ομάδας κ.λπ., είναι σημαντικές "έννοιες"/δεξιότητες που αναπτύσσονται. Κάποιες φορές η δημιουργία της γραφικής παράστασης και ο μηχανισμός που αναπτύξουμε ώστε να έχουμε αναπαράσταση αριθμών σε εικόνα (διάγραμμα) είναι πολύ σημαντική επίσης και υπό μια ευρεία έννοια θα τη θεωρούσα "κατασκευή". Κατασκευή (υπό την ευρεία έννοια) θα μπορούσε να θεωρηθεί επίσης η τοποθέτηση των εντολών και η αξιοποίηση των δομών για τη δημιουργία του προγράμματος που θα κάνει τον αυτοματισμό να λειτουργήσει.
Η καινοτομία στις προσεγγίσεις και η τεκμηρίωση των πεπραγμένων είναι το ζητούμενο για μένα (Θέλω να πιστεύω και ...για τον/την κριτή που θα κρίνει το έργο σας αυτό).
Συνεχίστε έτσι όμορφα να βοηθάτε τα παιδιά να αναπτύσσουν όχι μόνο δεξιότητες αλλά και γνώσεις και αξίες. Ο συνδυασμός τους είναι οι ικανότητες που χρειάζονται τα παιδιά μας.
Ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να εκφράσω απόψεις.
Καλή επιτυχία.
@bo Κ. Οικονόμου για ακομά μία φορά σας ευχαριστώ ...
Με βοηθήσατε πολύ και με τις διευκρινήσεις σας αλλα και τις απόψεις σας ...
Καλή σας συνέχεια ...
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.