At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.
The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.
We can design our own knowledge and skills path.
Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.
Good navigation.
Καλησπέρα ... και πάλι ... 😏
στην φόρμα των παραδοτέων, στο πεδίο ανέβασμα φωτογραφικού υλικού, αναφέρει ότι πρέπει να ανεβάσουμε διαδοχικές φωτογραφίες της δημιουργίας των αυτοματισμών ...
κοιτάζοντας το υλικό που έχουμε μαζέψει από την ομάδα μας σχεδόν χάθηκα και ας ήξερα τι έψαχνα ...
υπάρχει δυνατότητα να ανεβάσουμε το φωτογραφικό υλικό σε κάποιο powerpoint ας πούμε ώστε να είναι ποιο μαζεμένο και τακτοποιημένο ... να μπορεί να φαίνεται και η διαδοχή ?
κάτι αντίστοιχο με αυτό που ζητάει στο σχέδιο μαθήματος, αν δεν κάνω λάθος, δηλαδή ...
Ευχαριστώ.
@lsourtzo Καλησπέρα. Ναι. Μπορείτε να τις ανεβάσετε και σε ένα .pptx.
Εναλλακτικά μπορείτε να τις κάνετε όλες .zip και να τις ανεβάσετε και έτσι ώς ένα αρχείο.
Posted by: @bo@lsourtzo Καλησπέρα. Ναι. Μπορείτε να τις ανεβάσετε και σε ένα .pptx.
Εναλλακτικά μπορείτε να τις κάνετε όλες .zip και να τις ανεβάσετε και έτσι ώς ένα αρχείο.
Καλησπέρα και σε εσάς κ. Οικονομού ...
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.
Σε περίπτωση που ανέβουν σαν .pptx δεν υπάρχει υποχρέωση να ανέβουν και σαν ξεχωριστά αρχεία πάντως έτσι ?
Posted by: @bo@lsourtzo Θα μπορούσαν οι ξεχωριστές εικόνες να έχουν α/α ως FileName...
Νομίζω θα μου ήταν ποιο δύσκολο ... στο power point μου βγήκε λίγο ποιο ευκολα ... και θέλω να πιστεύω ποιο εντυπωσιακό ...
Η αλήθεια είναι ότι η κατασκευές δεν έχουν τραβηχτεί με μορφή οδηγιών ... αλλά ως δραστηριότητα που τα παιδιά έκαναν ως εργασία ... μέσα από μερικές 100αδες φωτογραφίες ... ελπίζω να καλύπτει τις απαιτήσεις.
Κ. Οικονόμου εχθές (επιτέλους 😆 ) ανέβασα τους φακέλους των παραδοτέων και για τα 2 projects.
Ήθελα να επισημάνω ότι δεν υπήρχε δυνατότητα να ανεβάσω .pptx στο πεδίο για το φωτογραφικό υλικό.
Τελικά το έκανα .zip ώστε να μπορέσω να το ανεβάσω (ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα) ... απλά το αναφέρω, αφού μας έχει δοθεί ως επιλογή ο συγκεκριμένος τρόπος, μήπως θα έπρεπε να προστεθεί ως αποδεκτός τύπος αρχείου για το μέλλον.
Τέλος ... θα ήθελα για ακόμα μία φορα να σας ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθεια σας όλο αυτό το διάστημα, με τις διευκρινήσεις και τις απαντήσεις σας, με βοηθήσατε πολύ.
Ελπίζω να σας δω στα προκριματικά, η αλήθεια είναι ότι πέρσι μας φέρατε γούρι ως πρώτος μας κριτής.
@lsourtzo κανένα πρόβλημα με το .zip file. Προσθέτω άμεσα ως αποδεκτό τύπο και αυτό.
Καλή επιτυχία.
Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.