At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.
The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.
We can design our own knowledge and skills path.
Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.
Good navigation.
Καλησπέρα σε όλους...καταρχήν συγχαρητήρια στον κ. Οικονόμου και σε όλη την ομάδα STEM για αυτό το φόρουμ και την τεράστια προσπάθεια που έχουν καταβάλλει και συνεχίζουν...Όμως έχουμε χαθεί με όλα αυτά..με τις αναβαθμίσεις, ενημερώσεις, βιβλία κλπ...
Παρακολουθώ τις οδηγίες και πολλές από αυτές ανήκουν σε παλαιότερη έκδοση ή η αναβάθμιση των επεκτάσεων είναι διαφορετική...
Θα πρότεινα αν είναι εφικτό να μαζευτούν όλα ανά είδος πακέτου σε ένα drive ή όπου αλλού με τη μορφή:
Πακέτο s1: Οδηγίες - Επεκτάσεις - Ενημέρωση επεκτάσεων και οδηγιών - Βιβλία - Webinar με λινκ για κατέβασμα για όλα τα πακέτα...
Φέρνω ένα παράδειγμα...
Στο βιβλίο ΒΟ-MindPlus_ARDiconS1S2-NEZHA-Gigo υπάρχει στο STEM EXTENSION η εντολή Ενεργοποίησε όλα, ενώ στο STEM EXTENSION υπάρχει η εντολή Άναψε όλη την 4τετράδα led κλπ... εκτός και αν πρέπει να τη δημιουργήσουμε...
Σεβόμενος το έργο όλων, δεν μέμφομαι για τίποτα γιατί η προσπάθεια είναι τεράστια για την πρώτη φορά λειτουργίας του φόρουμ...
Όμως έχουμε να αντιμετωπίσουμε πακέτα S1 - R2 - R3 - GIGO - MICROBIT - LEGO WEDO 2... και οι περισσότεροι από εμάς είμαστε Δάσκαλοι ΠΕ70...
που χανόμαστε με όλα αυτά αν δεν είναι δομημένα... σε απλή μορφή...και μάλιστα ένα μήνα πριν τους διαγωνισμούς...
Θερμά συγχαρητήρια και πάλι...ξέρω ότι σιγά - σιγά θα μπουν στο δρόμο τους...
Ευχαριστώ....
@daskalosjim Καλημέρα.
Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και που μου δίνετε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις στο θέμα.
Προσωπικά απολογούμαι για την όποια αναστάτωση. Πίστευα πάντα και πιστεύω, ότι ο προγραμματισμός Η/Υ είναι μια δυναμική διαδικασία, είναι (ή όπως θα έπρεπε να είναι) άλλωστε και η εκπαίδευση. Οι ιδέες, το υλικό, το λογισμικό και οι προσεγγίσεις εξελίσσονται μέσα από συλλογική προσπάθεια, συζητήσεις, αιτήματα... που προσπαθώ πάντα να επικαιροποιώ. Αυτή είναι και μια από τις λειτουργίες αυτού του δυναμικού αυτού ιστοχώρου/αποθετηρίου. Δυστυχώς δείχνει να έχασα το μέτρο, στην προσπάθεια να επικοινωνήσω όσο το δυνατόν άμεσα τις νέες λειτουργίες ...και σας μπέρδεψα.
Όμως είναι δύσκολο να αντισταθεί κάποιος στο εμπλουτισμό και στην εξέλιξη ενός set εντολών/λειτουργιών/συναρτήσεων και του υποστηρικτικού υλικού, που στόχο έχει να γίνεται χρηστικό και να βοηθά ολοένα και περισσότερο Εκπαιδευτικούς και Μαθητές και να γεμίζει τη φαρέτρα τους με εργαλεία για να προλαβαίνουν τις εξελίξεις.
Ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα/πρόταση. Πιστεύω ότι στο Portal υπάρχει μια σημαντική λειτουργία: Η στοχευμένη ενημέρωση όταν δημοσιεύεται μια νέα έκδοση, προς τα μέλη που έχουν "γραφτεί" και ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να ψάχνουμε για αλλαγές σε κάποιο χώρο, ή να "ενοχλούνται" με e-mail όλα τα μέλη του ...και ίσως πολλοί που δεν ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο θέμα.
Στη διάθεση σας.
Καλώς ορίσατε στο επίσημο Φόρουμ του Οργανισμού STEM Education.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ: Σε περίπτωση δημοσίευσης περιεχομένου στην ομάδα από μέλος της, το μέλος πρέπει να φροντίσει ώστε:
Οι διαχειριστές της ομάδας έχουν το δικαίωμα, εφόσον αντιληφθούν, να απομακρύνουν ομάδα υλικό ή τμήμα υλικού, που παραβιάζει τον παρόντα κανονισμό.
Αν κάποιο μέλος της ομάδας παρατηρήσει οτιδήποτε το οποίο θεωρεί ότι αντιβαίνει στους παρόντες κανόνες μπορεί να ενημερώνει τους διαχειριστές της σχετικά με αυτό.