Portal STEM Education

You will find the Team registration/registration form on the[Competitions] page. Details about the competition can be found here.

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

4.00
(1 Rating)

1821 Δημοτικό [Α]

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Στην εξαιρετικά καινοτόμα Δράση «Μικρή Επανάσταση στην εκπαίδευση: Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του Αύριο», συμμετέχουν 1821 σχολικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα και σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας,  και υλοποιείται από τον Δήμο Τρικκαίων με την χρηματοδότηση του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης».

Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Δράσης που αφορά στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και στην παραγωγή βοηθητικού υλικού κι έχει αναλάβει να υλοποιήσει ο STEM Education, κάθε σχολική μονάδα θα ορίσει τουλάχιστον 2 εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα παρακολουθήσουν 8ώρο πρόγραμμα κατάρτισης. Παράλληλα, θα λάβουν συνοδευτικό  εκπαιδευτικό υλικό.

Με αυτή την Δράση επιχειρείται η ανάδειξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των επόμενων γενεών της χώρας. Εμπνεόμενοι από τα διδάγματα και τις αξίες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, μετά από 200+ χρόνια, μια μικρή επανάσταση θα γίνει με πολεμοφόδια τα ψηφιακά εργαλεία και «νικητές» πλέον, αυτούς που θα αξιοποιούν το σύνολο των δυνατοτήτων τους.

Έχοντας την πεποίθηση ότι η Ελλάδα μπορεί να ηγηθεί τέτοιων δράσεων, επενδύοντας πρώτα στις νέες γενιές, σε μία από κάτω προς τα πάνω προσέγγιση, πιστεύουμε ότι και η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό τροχό στο όχημα που θα μας οδηγήσει στην 4η βιομηχανική επανάσταση.

Η Δράση προβλέπει τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από 1821 σχολεία της Ελλάδας (επιλεγμένα δημοτικά-γυμνάσια), εκτιμάται ότι θα ενεργοποιήσει περισσότερους από 49.500 μαθητές σε όλη την Ελλάδα και περισσότερους από 4.000 εκπαιδευτικούς που θα έχουν τον ρόλο  προπονητή των ομάδων που θα δημιουργηθούν.

Ειδικότερα, έχουν επιλεγεί 1.050 εκπαιδευτικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και 771 της δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης, στο σύνολο των Δήμων της χώρας από το Υπουργείο Παιδείας – Προγραμματική Σύμβαση.

Το έργο ουσιαστικά θα δημιουργήσει την εκκίνηση της εκπαίδευσης της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί – μαθητές) στην εκπαιδευτική ρομποτική και χωρίζεται σε 3 φάσεις, ως εξής:

1η Φάση:

Σχεδιασμός και Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού.

2η Φάση:

Κατάρτιση Εκπαιδευτικών με Τηλεκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς που θα ορίσει το κάθε σχολείο, οι οποίοι θα παρακολουθήσουν 2 εκπαιδευτικά webinars συνολικής διάρκειας 8 ωρών.

3η Φάση:

Διοργάνωση των 13 Περιφερειακών Διαγωνισμών, καθώς και του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024. Ειδικότερα, προβλέπεται η διεξαγωγή 13 διαγωνισμών, ένας ανά Περιφέρεια, στους οποίους θα συμμετέχουν οι ομάδες των σχολείων της κάθε Περιφέρειας. Οι ομάδες που θα προσέλθουν θα παρουσιάσουν τις κατασκευές τους το project τους με τη χρήση του εξοπλισμού που έχουν λάβει. Η προσέλευση στους Περιφερειακούς Διαγωνισμούς γίνεται στα πλαίσια της συγκεκριμένης Δράσης, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές να παρουσιάσουν τις κατασκευές τους συμμετέχοντας στη μεγαλύτερη γιορτή του STEM & της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Ελλάδα.

Show More

What Will You Learn?

  • Χειρισμό του μικροεπεξεργαστή micro:bit.
  • Συνδεσμολογία αισθητήρων και αξιοποίηση τιμών.
  • Συνδεσμολογία παθητικών δομικών υλικών.
  • Βασικές δομές προγραμματισμού.
  • Οι μαθητές/τριες έρχονται σε επαφή με έννοιες της μηχανικής, ήπιες και φιλικές προς το περιβάλλον μορφές ενέργειας προστασίας του περιβάλλοντος και αναπτύσσουν τις κατασκευαστικές τους δεξιότητες, την ευρηματικότητα και διερευνητική σκέψη.
  • Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν σε δημιουργικές δραστηριότητες, που στόχο έχουν μέσα από παιχνίδι και ευρηματική απασχόληση να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες και να κατανοήσουν βασικές έννοιες της επιστήμης και της τεχνολογίας.
  • Οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν τη δουλειά τους αναλύοντας την κατασκευή τους καθώς και τον τρόπο εργασίας τους.

Course Content

01- Light Sensing Street Light GR

  • Gigo:bit Elementary
    00:00
  • Tι είναι το micro:bit;

02- People Counter GR

03-Balancing Game GR

04-Catch Red Dot GR

05-First Monograph GR

06-Mallet Machine Game GR

07-Digital Target GR

08-Basketball Arcade GR

09-Hand Shaker GR

10-Second Monograph GR

11-Rocking Horse GR

12-Electric Drill GR

13-Tractor Trailer GR

14- Spinning Plane GR

Αποκτήστε μια βεβαίωση

Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.

selected template

Student Ratings & Reviews

4.0
Total 1 Rating
5
0 Rating
4
1 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
G
7 months ago
Ευχαριστούμε!
Για δημοτικό όμως χρειάζεται βήμα βήμα με πιο απλές κατασκευές.
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?