Automation Engineers (GR)

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Οι μαθητές κάνουν τους πρώτους τους αυτοματισμούς και τις εφαρμογές Physical Computing! Κατά τη διάρκεια κάθε εργαστηρίου δουλεύουν σε μικρές ομάδες προκειμένου να λύσουν προβλήματα του πραγματικού κόσμου, να καλλιεργήσουν ήπιες δεξιότητες και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματά τους. Τα ανθρώπινα αισθητήρια όργανα αντικαθίστανται από ηλεκτρονικούς αισθητήρες ή κάμερες. Η κίνηση γίνεται μέσω ηλεκτρικών κινητήρων και οι μαθητές χρησιμοποιούν μικροελεγκτές για τη συλλογή δεδομένων, μέσω μετρήσεων θερμοκρασίας, φωτεινότητας, έντασης ήχου, κλπ. Με όλα τα παραπάνω, το κατασκευαστικό κομμάτι εξακολουθεί να παραμένει σημαντικό, καθώς οι αυτοματισμοί ενσωματώνονται μέσα στις κατασκευές!

Course Content

1. Εισαγωγή στον προγραμματισμό με Scratch

  • Εκπαιδευτικοί στόχοι
    00:00
  • Υλικά
    00:00
  • Οδηγίες για τον εκπαιδευτικό
    00:00
  • Παρουσίαση Μαθήματος
    05:54
  • Φύλλο Εργασίας
    00:00

2. Γρανάζια και τροχαλίες

3. Αισθητήρας απόστασης

4. Αισθητήρας απόστασης – απλό όχημα

5. Πύλη διοδίων

6. Μεταφορά στην οθόνη

7. Ανυψωτικό μηχάνημα

8. Αεροπλάνο

9. Εισαγωγή στο Physical Computing

10. Αποστολή δεδομένων στον υπολογιστή

11. Επιταχυνσιόμετρο

12. Μετάδοση δεδομένων

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet

Want to receive push notifications for all major on-site activities?