Portal STEM Education

You will find the Team registration/registration form on the[Competitions] page. Details about the competition can be found here.

At the moment there is a focus on the use of the Ministry’s equipment. To this end, cables are being created with which sensors can work with as many boards as possible, the STEM Extension with which we can program S1 & S2 with Mind+, Lego type building materials, Supporting materials with related lessons and books and suggestions. Seminars have been started to make use of the equipment available in schools.

The preparation of the Panhellenic Competition is in progress, for which the registration form for teams, information, the webinars for teachers’ preparation, etc. can be found here.

We can design our own knowledge and skills path.

Starting from what I am and where I want to go, we end up going through similar educational material, which is available in the [Repository] and in the [Repository structure] that is organised to facilitate this journey.

Good navigation.

Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη [NEO]. Από τη θεωρία στην πράξη – Νέες προοπτικές και εφαρμογές.

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Στο βιβλίο αυτό εκτός των άλλων περιλαμβάνονται και: 37 ιδέες/προτάσεις αξιοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία, 7 Παραδείγματα δοκιμών,   7 Συμβουλές/προτάσεις,    13 Εφαρμογές,   2 εργαστηριακές ιδέες.

Μπορείτε να το δείτε και να το “κατεβάσετε” από την επιλογή [Resources] του μενού κάτω από την εικόνα (η οποία θα εμφανιστεί αφού πριν “εγγραφείτε” και σε single sign in με google account). 

Ο σκοπός του βιβλίου είναι να παρέχει στους εκπαιδευτικούς  σφαιρική και πρακτική κατανόηση της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης, ώστε να είναι σε θέση να αξιοποιούν τις εφαρμογές της με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το βιβλίο στοχεύει στην ενίσχυση:

  • των γνώσεων,
  • των δεξιοτήτων
  • και της αυτοπεποίθησης

…των εκπαιδευτικών, ώστε να γίνουν κατανοητές οι δυνατότητες και οι περιορισμούς της ΤΝ και να ενσωματώσουν πρακτικές και πονήματά της στο διδακτικό τους πολύτιμο έργο.

 

Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.

Με εκτίμηση

Βασίλης Οικονόμου

________

Μήπως ήρθε η ώρα να ενθαρρύνουμε τη χρήση τέτοιων εργαλείων που οι προτάσεις τους θα αποτελέσουν οδηγό προσαρμογής και όχι αντικείμενο αξιολόγησης;

 

Μήπως η έμφαση πρέπει να δοθεί στις ανθρώπινες δεξιότητες; Να μάθει το παιδί να αξιολογεί την πληροφορία, να συνεργάζεται, να εκφράζεται σωστά, να αναλύει τα δεδομένα; Αυτά τα μαθαίνεις βιωματικά και όχι με συγκεκριμένα μαθήματα. Το σημαντικότερο όλων ειναι η ενσυναισθηση …η οποία δεν μαθαίνεται μόνο στο Σχολείο.

 

Αλλαγές σημαντικές, αλλαγές δύσκολες, αλλαγές που κουράζουν τους ήδη κουρασμένους από την υπερπροσπάθεια…

 

Αλλαγές που ταράζουν τα λιμνάζοντα ύδατα με δυναμικές προσεγγίσεις.

 

Άλλωστε έτσι δεν πρέπει να είναι η Εκπαίδευση που κινητοποιεί και προσαρμόζεται; Μια δυναμική διαδικασία γεμάτη εκπλήξεις για όλους…

Show More

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
wpChatIcon
wpChatIcon

Want to receive push notifications for all major on-site activities?