ΝΕΖΗΑ [Α μέρος]
About Course
Α. Περιεχόμενο μαθήματος
- Γιατί STEM από τα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών.
- Το πακέτο ΝΕΖΗΑ (κουτί και περιεχόμενο, διάρθρωση)
- Γνωριμία με το μικροεπεξεργαστή micro:bit
- Αναλυτικά τα στοιχεία (αισθητήρες) και τα διακριτά μέρη της πλακέτας.
- Το περιβάλλον προγραμματισμού Microsoft MakeCode
- Λόγοι επιλογής του περιβάλλοντος για την ενασχόληση των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.
- Η οθόνη εργασίας του προγραμματιστικού περιβάλλοντος MakeCode.
- Οι επεκτάσεις λειτουργιών και εντολών του περιβάλλοντος και η ενσωμάτωσή τους στην εφαρμογή.
- Η πρώτη μας εφαρμογή ήχος και οθόνη (led panel) – ο έλεγχος των πλήκτρων του micro:bit.
- Ας αρχίσουμε με τις προγραμματιστικές δομές μέσα από τον πλήρη έλεγχο ενός κινητήρα με βάση τις τιμές του ποτενσιόμετρου.
- Η σημαντική μαθηματική συνάρτηση map (αντιστοίχιση τιμών δύο λιστών-πινάκων).
- Ο έλεγχος αισθητήρων και η αναπαράσταση τιμών τους σε διαγράμματα.
- Το παράδειγμα του γιλέκου που αντιλαμβάνεται τα εμπόδια στο χώρο, βοήθημα για άτομα με προβλήματα στην όραση.
- Παρουσίαση περιφερειακού διαγωνισμού 1821.
Course Content
micro:bit – Nezha – Microsoft MakeCode
-
Ο μικροεπεξεργαστής micro:bit
00:00 -
Ερωτήσεις για το micro:bit
-
To board NEZHA
00:00 -
Ερωτήσεις για το Nezha Board
-
Το προγραμματιστικό περιβάλλον Microsoft: MakeCode
00:00 -
Ερωτήσεις για το MakeCode
-
Μεταφορά προγραμμάτων στο micro:bit
00:00 -
00:00
-
Το ποτενσιόμετρο ως χειριστήριο για την καταγραφή τιμών και την περιστροφή του κινητήρα σε διαφορετικές κατευθύνσεις
00:00 -
00:00
Αποκτήστε μια βεβαίωση
Προσθέστε αυτή τη βεβαίωση στο βιογραφικό σας για να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε.
Student Ratings & Reviews
helpful course
Το 4ωρο βίντεο από την αντίστοιχη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν χρηστικό και βοήθησε πάρα πολύ στο να δημιουργηθεί μία αντίληψη πάνω στο πακέτο nezha, όπως και στο να στήσουμε τα πρώτα σχέδια μαθήματος για τη ρομποτική στο σχολείο.